آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

توزیع ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۸۸
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
  • ۱
توزیع ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در حاشیه شهر مشهد
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ضمن اعلام طرح‎های متنوع این بنیاد با هدف حمایت از اقشار محروم و کاستن از اثرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، از طرح جدید این بنیاد برای ماه مبارک رمضان و کمک به محرومان حاشیه شهر مشهد با توزیغ ۵۰ هزار بسته معیشتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از آستان نیوز، محمدحسین استادآقا با اشاره به نحوه اجرای طرح‌های در نظر گرفته شده از سوی این بنیاد در مقابله با اثرات شیوع ویروس کرونا، گفت: محور فعالیت‌های بنیاد کرامت رضوی از آغاز شیوع ویروس کرونا بر استفاده از مدافعان افتخاری سلامت رضوی در بیمارستان‌ها، ضدعفونی محلات، معابر، پمپ بنزین‌ها، توزیع بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های محروم و نیز تغسیل درگذشتگان از بیماری کوئید۱۹ در سطح کشور متمرکز شده است.

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی «نسیم مهر رضوی» را دیگر طرح بزرگ این بنیاد معرفی کرد و افزود: مطابق این طرح، در همه بیمارستان‌های درگیر درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مراکز استان‌ها، غذای متبرک حضرت رضا (ع) به تعداد ۱۰۰ هزار پرس توزیع شده است و اکنون قرار است در شهرستان‌ها نیز این طرح اجرا شود.

 

وی ادامه داد: در این مرحله، طرح نسیم مهر رضوی در بیمارستان‌های دارای بیش از ۱۰۰ بیمار بستری مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد که ۵۰ هزار وعده غذای گرم برای این مرحله برآورد شده است.

 

استادآقا با اعلام آمار پیش‌بینی شده برای اجرای طرح نسیم مهر رضوی در سراسر کشور گفت: در مجموع توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای متبرک برای بیمارستان‌ها و ۷۰ هزار بسته متبرک رضوی ویژه کادر درمانی در نظر گرفته شده که بخش اعظم این طرح محقق شده است.

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اجرای طرح «سفره مهربانی» توسط معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی و توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد در چند هفته اخیر، اظهار کرد: تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز آماده‌سازی و توزیع ۵۰ هزار بسته کمک‌معیشتی دیگر شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی و اقلام فرهنگی در حاشیه شهر مشهد در دست اقدام است.

 

وی از طرح حمایتی دیگری در همین راستا خبر داد و گفت: بنیاد کرامت رضوی در حال تهیه و بسته‌بندی ۷۵ هزار بسته کمک‌معیشتی ویژه اقشار کم برخوردار در سه استان سیستان و بلوجستان، کرمان و خوزستان است که از اواخر هفته آینده توزیع آن آغاز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آمنه سادات حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
سلام ماواقعا به این بسته نیازمندیم حداقل بیایین وپیگیری کنین چرابازدیدنمیکنین تاباورکنین به خدادیگه داریم خودکشی مینیم باسه تابچه چیکارکنم ماه مبارک هم درراه است شماروبه قران به بچه های منم رحم کنین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->