قیمت گوشی‌های موبایل امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ | سامسونگ A۵۵ چند؟ قیمت امروز انواع میوه و صیفی‌جات در مشهد اعلام شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | میوه‌های نوبرانه چند؟ قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت در بازار طلا و سکه کسب رتبه نخست تولید زیره سبز در کشور توسط خراسان‌رضوی نرخ طلا در مشهد اعلام شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی ارزان شدند | جدول قیمت خودرو‌های خارجی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) مشاورین املاک خراسان‌رضوی زیر ذره‌بین بازرسان اصناف افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و کاهش قیمت محصولات سایپا (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) توزیع ۲۵۰ تن گوشت گرم گوساله برزیلی تنظیم‌بازار در مشهد نوسان قیمت در بازار کالا‌های اساسی به حداقل رسید + جدول (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شاهد طولانی‌ترین رکود در بازار مسکن هستیم (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بازار ارز تا چه زمانی درجا خواهد زد؟ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار لوازم خانگی ۶ سال پس ممنوعیت واردات انتشار آمار مغایر بانک مرکزی و مرکز آمار درباره نرخ رشد اقتصادی! چالش‌های صنعت ساختمان در دوران رکود بازار مسکن شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور چه تغییری کرد؟ در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان‌رضوی مطرح شد: قرارداد کارکنان حجمی شهرداری‌ها، فعلاً مثل روال سابق خواهد بود ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه امشب واریز می‌شود (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌دفتر بازرسی رئیس‌جمهور به موضوع نرخ بلیت هواپیما ورود کرد قیمت امروز انواع گوشی موبایل در مشهد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صدور خدمات فنی‌مهندسی در سال‌های اخیر روندی کاهشی داشته است چرا بعضی از میوه‌های نوبرانه مشهد کیفیت ندارد؟ زمان واریز یارانه نقدی خرداد ۱۴۰۳ ویژه دهک ۴ تا ۹ مشخص شد + جزئیات صفرتاصد ثبت‌نام اینترنتی کارت سوخت + نحوه ثبت‌نام وزیر راه: مصوبه تعیین سقف اجاره‌بها هفته آینده ابلاغ می‌شود سنت دیرینه «چهارشنبه‌مثبت» در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۱۱۷۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات
مهلت تعیین سه اولویت از میان ١٠ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در پانزدهمین مرحله از عرضه خودرو‌های وارداتی که از روز دوشنبه (هفتم خرداد ماه) صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول آغاز شده بود، شب گذشته (چهارشنبه شب) به پایان می‌رسید.

به گزارش شهرآرانیوز،  اما طبق آنچه که مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها خبر داد این مهلت ثبت‌نام یک روز تمدید شده و بر این اساس متقاضیان تا پایان امشب (پنجشنبه) برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام این خودرو‌ها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از روز دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه شب گذشته (چهارشنبه ٩ خرداد ماه) این امکان فراهم بود که از میان ١٠ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در این مرحله که پانزدهمین دور از عرضه خودرو‌های بنزینی وارد شده به کشور است، سه اولویت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اما مهدی تقدسی - مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها- از تمدید یک روزه این مهلت برای متقاضیان خبر داد و اعلام کرد که سایت سامانه تا ساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه روز پنجشنبه (١٠ خرداد ماه) برای ثبت درخواست خود فعال خواهد بود.

در این دور از عرضه خودرو‌های وارداتی پنج مدل خودرو، دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج مدل دیگر دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی به شرح زیر هستند که برای مشتریان عرضه شده است.

گفتنی است که متقاضیان می‌توانند از بین این ١٠ خودرو، سه اولویت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات

مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، فرآیند پایش ثبت‌نام کنندگان انجام و سپس نتایج تخصیص افراد مشخص خواهد شد؛ پس از اعلام نتایج، پیامک واریز از سوی شرکت‌ها برای منتخبان ارسال خواهد شد و پس از آن، مشتریان ظرف پنج روز فرصت واریز خواهند داشت؛ عدم واریز وجه طی مدت تعیین شده، پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود.

لازم به توجه است که قیمت خودرو‌ها (قطعی و علی‌الحساب) قیمت پایه خودرو‌ها در مبادی ورودی است و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمول پس از ترخیص، در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه می‌شود.

همانطور که اشاره شد، تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی (نوبت‌دهی اولیه صورت گرفته) و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌شود؛ آن دسته از متقاضیان خودرو‌های وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده، اما هنوز تخصصی به آنها صورت نگرفته و در پرتال خود «عدم تخصیص» را مشاهده می‌کنند، در صورت تمایل در این مرحله این امکان را داشته که نسبت به ثبت‌نام یک خودرو از میان خودرو‌های ارائه شده اقدام کنند.

تاکید می‌شود که در این مرحله از عرضه خودرو‌های وارداتی، هیچگونه ثبت‌نام جدیدی برای متقاضیان جدید انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً ویژه ثبت‌نام کنندگان مرحله اول بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->