۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم

  • کد خبر: ۲۳۱۷۲۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای قبلی خود، بار دیگر بر مخالفت با حکومت حماس در نوار غزه پس از پایان یافتن جنگ در این منطقه تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) گفت که هرگز در هیچ فرآیندی برای پایان دادن به جنگ در غزه، با حکومت حماس در نوار غزه موافقت نخواهند کرد.

گالانت با وجود ناکامی‌ ارتش رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف جنگ غزه پس از گذشت حدود هشت ماه از این جنگ، مدعی شد: برخی مناطق را منزوی، اعضای حماس را حذف و گروه‌های دیگری را وارد غزه می‌کنیم که امکان تشکیل دولت دیگری را فراهم کنند.

گالانت که همانند دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی نزدیک به هشت ماه در باتلاق غزه فرو رفته‌ است، پیشتر نیز در ادامه رویاپردازی‌های خود گفته بود: پایان یافتن عملیات نظامی ما در غزه نیازمند اقدام سیاسی در فردای جنگ است و من از بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر) می‌خواهم که اعلام کند اسرائیل هرگز کنترل غیرنظامی نوار غزه را به دست نخواهد گرفت و جایگزینی برای حماس پیدا کند.

وی گفته بود: من با هر گونه حکومت نظامی اسرائیل در نوار غزه مخالفت خواهم کرد چرا که این امر پر هزینه و خونین خواهد بود و سال‌ها به طول خواهد کشید، اما تلاش‌های من برای مطرح کردن موضوع حکومت در غزه پس از جنگ، تاکنون از سوی کابینه نتانیاهو بی‌پاسخ مانده است.

نتانیاهو نیز در پاسخ به این اظهارات تأکید کرد که مخالف جایگزینی حکومت جنبش فتح و تشکیلات خودگردان به جای حماس است.

وی گفت که حاضر نیست «فتحستان» (حکومت فتح) را جایگزین «حماسستان» (حکومت حماس) کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->