فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای، بیشترین شعب را در خراسان رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد سرافرازی یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح | نگاهی به بیانات رهبری درباره انتخابات از ۱۴ خرداد تا ۵ تیرماه استاندار خراسان‌رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است استخدام بیش از ٢٠ هزار نفر طی دو سال اخیر در دستگاه‌های مختلف دولتی در خراسان‌رضوی من به سیدابراهیم رئیسی رأی می‌دهم انتخابات، عرصه‌ای دیگر برای حماسه مردم دعوت شورای اسلامی شهر مشهد از مردم برای شرکت در انتخابات رئیس‌پلیس فتا از رصد عدم تبلیغات ستاد‌های انتخاباتی در فضای سایبر از ساعت ۸ صبح امروز خبر داد ۲ مدرک هویتی شناسنامه یا کارت ملی برای رای دادن مجاز است پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۷۳۵
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
گردان‌های «شهید ابوعلی مصطفی» از حمله موشکی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف گذرگاه «کرم ابوسالم» نوار غزه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، با گذشت ۲۴۰ روز از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های «شهید ابوعلی مصطفی» اعلام کرد که یگان موشکی این گردان‌ها نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف گذرگاه «کرم ابوسالم» نوار غزه با موشک‌های «۱۰۷» هدف قرار داده است.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز از حمله موشکی مبارزان این گردان‌ها به موضع پشتیبانی صهیونیستی «صوفا» واقع در شرق رفح خبر داد.

بر اساس اعلام نیروهای شهید عمر القاسم این حمله موشکی علیه موضع صهیونیستی «صوفا» با استفاده از موشک‌های کوتاه‌برد «۱۰۷» به انجام رسیده است.

گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب ورودی صلاح الدین در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

علاوه بر این رسانه‌های خبری گزارش دادند که صدای تیراندازی و چندین انفجار در اطراف محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه به گوش رسیده است و بالگردهای امداد و نجات ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه فرود آمده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک بالگرد صهیونیستی حامل نظامیان زخمی‌شده ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای جاری در نوار غزه، در بیمارستان صهیونیستی «شعاری تصیدق» واقع در سرزمین‌های اشغالی فرود آمده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->