بازهم حمله آمریکا و انگلیس به یمن | «الحدیده» تاوان مبارزه با صهیونیست‌ها را می‌دهد منابع خبری از بازداشت وزیر خارجه پیشین تاجیکستان خبردادند استاندار خراسان رضوی بر ضرورت همراهی اصحاب رسانه برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد تعداد شهدای جنگ در غزه به ۳۷ هزار و ۴۳۱ نفر رسید جوادی‌حصار: نظام جمهوری اسلامی پزشکیان را به خوبی می‌شناسد | مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که برای همه به میدان بیاید سرپرست وزارت خارجه ایران: اسرائیل هرچه بیشتر تهدید کند، بیشتر در باتلاق جنایت‌هایش گرفتار می‌شود مخبر: شهید رئیسی ارتباط ما با کشور‌های منطقه را تقویت کرد روسیه از آمادگی غرب برای برکناری زلنسکی خبر داد دانش‌آموزان، ناظران افتخاری انتخابات می‌شوند | آغازبه‌کار قرارگاه دانش‌آموزی «۱۴صفر۳» در خراسان‌رضوی پوتین در ویتنام تقویت روابط راهبردی با این کشور را از اولویت‌های روسیه دانست وزارت خارجه حق ایران برای پاسخ به اقدام خصمانه کانادا را محفوظ می‌داند تشکیل ۶۰ درصد شعبه‌های اخذ رأی مشهد در مراکز آموزشی اخلاق انتخاباتی برای نامزد‌ها و حامیان دومین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امشب (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) سفر محمدجواد ظریف به مشهد لغو شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) نامه سفیر ایران به شورای امنیت سازمان ملل درمورد اتهامات بی اساس آمریکا درباره یمن تظاهرات گسترده خانواده اسرا در مقابل کنست تل آویو چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل مخالفت آلمان تصویب نشد انصارالله حمله به کشتی تیوتر را تأیید کرد
سرخط خبرها

اختصاص ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی به فرزندان شهدا و جانبازان در دولت سیزدهم

  • کد خبر: ۲۳۲۳۲۸
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
اختصاص ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی به فرزندان شهدا و جانبازان در دولت سیزدهم
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از حوزه برگزاری دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر گفت: ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت حضرت آیت الله شهید رئیسی برای فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر اختصاص یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهارکرد: خوشبختانه بعد از نزدیک به دو سال پیگیری و همکاری بسیار خوب سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور ما موفق شدیم که برای اولین بار بعد از انقلاب در این حجم و ابعاد شاهد برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر باشیم.

معاون رئیس جمهور گفت: ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت حضرت آیت الله شهید رئیسی برای فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تعریف شده است که امروز آزمون آن در حال برگزاری است. خوشبختانه یک اقدام دیگری که انجام شده این است که ردیف اعتباری استخدام این عزیزان قبل از انجام آزمون پیش‌بینی شده و بدون هیچ مشکلی پس از طی آزمون و مراحل گزینش این عزیزان به کار گرفته خواهند شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: امیدواریم روح پاک شهدا از ما راضی باشد. امروز موفق شدیم یکی از احکام قانون برنامه ششم را که حدود هفت سال اجرا نشده و یک دهه قبل تصویب شده بود، به نتیجه برسانیم.

دکتر قاضی زاده هاشمی عنوان‌کرد: در مورد جاماندگان از آزمون، در مراحل بعدی باهماهنگی اولیه که با سازمان اداری و استخدامی کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت باقی مانده، آزمون دیگری برای این دسته از فرزندان شاهد و جانبازان برگزار می‌کنیم، البته امیدواریم در همین مرحله همه افرادی که واجد شرایط هستند، جذب شوند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی. معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پنجشنبه ۱۷ خرداد در دانشگاه علامه طباطبایی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای معزز در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، از برگزاری دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر بازدید کرد و در جریان روند برگزاری این آزمون قرار گرفت.

لازم به ذکر است که تعداد ۲۱۹۲۱ داوطلب مشمول در دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر ثبت نام کردند که با توجه به ظرفیت ۳۲ هزار نفری اختصاص یافته، در صورت قبولی در آزمون و طی مراحل قانونی داوطلبین جذب دستگاه‌های اجرائی می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->