سانحه رانندگی در خواف خراسان رضوی یک کشته داشت بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند
سرخط خبرها

سایت رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز باز می‌شود + لینک سامانه (۲۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۶۲۹
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
سایت رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز باز می‌شود + لینک سامانه (۲۰ خرداد ۱۴۰۳)
وزارت آموزش‌و‌پرورش طی اطلاعیه‌ای درباره رتبه‌بندی معلمان، اعلام کرد: سایت رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز باز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت آموزش‌وپرورش: معلمان می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک به نشانی my.medu.ir  مدارک را بارگذاری کنند.

مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از اول خرداد ۱۴۰۳ و بعد از نخستین حکم استخدام باشد، ارزیابی می‌شود. فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر است و تمدید نخواهد شد.

متن کامل اطلاعیه آموزش‌و‌پرورش به شرح زیر است:

«پیرو اطلاعیه شماره ۷۰۰/۴۲۸۶۹ مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ و به استناد ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام رتبه‌بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب ننموده‌اند، از تاریخ اولین تایید هیئت‌ممیزه پس از مدت حداقل یک سال و در شرط شاغل‌بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

سامانه از مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ برای مشمولین (فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌گردد. خواهشمند است موارد ذیل به صورت دقیق به اطلاع افراد رسانده شود:

۱. تمامی اطلاعیه‌ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال گردد و به اطلاع تمامی ذی‌نفعان رسانده شود.

۲. افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. (تاکید می‌گردد افراد شخصاً وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به‌دقت مطالعه نمایند و از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب نمایند. وزارت آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.)

۳. مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از یک خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد، معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

۴. فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳ می‌باشد و فرصت مذکور به هیچ‌وجه قابل تمدید نخواهد بود.

۵. باعنایت به اینکه تمامی مدارک و مستندات به‌طور کامل بررسی می‌گردد، در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است، به‌دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

۶. باعنایت به اینکه ملاک یک سال از مورخ یک خرداد ۱۴۰۳ (از تاریخ اولین تایید هیئت‌ممیزه) به قبل می‌باشد. (افرادی که تا تاریخ یک خرداد ۱۴۰۲ به‌قبل عدم احراز شده‌اند) فعلاً امکان بارگذاری مدارک را دارند؛ افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده‌اند، در مرحله بعد سامانه باز می‌گردد. 

۷. قرارگرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۳ و پس از پایان مهلت یک‌ماه آغاز می‌گردد.

۸. امور اداری مناطق و نواحی از مورخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به بررسی ۵ مولفه (ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت‌معلم، سنوات تجربی) به‌دقت اقدام نمایند.

۹. به مدیران مدارس اطلاع‌رسانی گردد تا بررسی مستندات و تاییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد. مسئولیت حسن انجام کار و اطلاع‌رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیئت‌ممیزه استان می‌باشد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->