حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد! مروری بر ادعیه و احادیثی که از امام علی (ع) برای ما به جا مانده است| باب‌الرَّحمه، دری که بسته نمی‌شود آغاز عملیات تنظیف گنبد منور حرم امام‌رضا‌(ع) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم + تصاویر آخرین خبر‌ها از وضعیت جسمانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های حرم مطهر رضوی در عید سعید قربان مضجع شریف امام رضا (ع) در آستانه دهه «ولایت و امامت» غبارروبی شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) استقبال از «نوای مهر هشتم» | طرح تولید کتاب صوتی در کتابخانه حرم مطهر آغاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) عکس‌هایی از زائران بیت الله الحرام در سرزمین وحی
سرخط خبرها

آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۵۰۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
دفتر آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید.

به گزارش شهرآرانیوز، در اطلاعیه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر این مرجع تقلید آمده‌ است: به اطلاع می‌رساند بحمدالله با دعای مؤمنین و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه با تکمیل برنامه‌های درمانی و به تشخیص اطباء، حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی دام‌ظلّه از بیمارستان مرخص شدند و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نمایند.

اطلاعیه ادامه می‌دهد: لازم است از عنایات علماء و بزرگان و عموم مردم شریف که محبت فرموده و جهت سلامتی معظم‌له دعا نمودند و خصوصاً از کادر درمان که زحمت فراوانی کشیدند، کمال تشکر را داشته باشیم.

گفتنی است آیت‌الله مکارم‌شیرازی در روزهای گذشته به علت مسمومیت گوارشی و به توصیه پزشکان برای تکمیل درمان به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->