نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس
سرخط خبرها
پخش زنده با مشارکت آپارات اسپرت

پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و انگلیس باید یک مسابقه حساس را در گروه سوم مسابقات یورو ۲۰۲۴ برگزار کنند.
  • کد خبر: ۲۳۴۸۳۹
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و انگلیس در گروه C مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند. دو تیم قدیمی فوتبال قاره سبز از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳) باید رودرروی هم صف آرایی کنند.

در صورتیکه پلیر برای شما اجرا نمی‌شود اینجا کلیک کنید

سه شیر‌ها در بازی ابتدایی نمایش پرانتقادی را داشتند و درحالی که پیش از شروع جام بسیاری از کارشناسان این تیم را در زمره مدعیان قرار داده بودند، به سختی و با یک گل صربستان را شکست دادند البته این در حالی بود که صرب‌ها در بسیاری از دقایق بازی می‌توانستند دروازه پیکفورد را باز کنند، اما درخشش این گلر مانع این اتفاق شد.

در سوی دیگر میدان هم دانمارکی‌هایی حضور دارند که در بازی اول مقابل اسلوونی نمایش قابل قبولی را ارائه کردند و حالا امیدوارند دست به کار بزرگی بزنند و انگلیسی‌ها را متوقف کنند.

پخش زنده دانمارک - انگلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->