لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست هم گرم‌‎تر، هم غبارآلودتر | آسیب تغییرات اقلیمی برای آب و هوای مشهد بررسی شگردهای تکراری ساقان و کلاهبرداران اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر
سرخط خبرها

محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد

  • کد خبر: ۲۳۵۱۶۲
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت نام دانش آموزان تغییر می کند آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول را ۳۱ مردادماه عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی فرهادی ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول از امروز گفت: ثبت‌نام‌ها تا ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت این در حالیست که محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام، امسال تغییر کرده است.

وی در خصوص تغییر محدوده جغرافیایی مدارس برای ثبت‌نام در سال جاری افزود: قبلا عنوان می‌شد محدوده ثبت‌نام در محدوده تعیین شده آموزش و پرورش و شهرداری باشد، اما امسال این محدوده از محلی که مدرسه وجود دارد تا شعاع مدرسه بعدی تعیین شده است لذا باید نزدیکی به مدرسه مبنای عمل برای ثبت‌نام دانش‌آموزان باشد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه برخی خانواده‌ها عنوان می‌کنند اگر یک کوچه بالاتر و یا پایین‌تر از مدرسه باشیم، مدیران ثبت نام نمی‌کنند گفت: این مشکل امسال حل شده است.

فرهادی همچنین در این باره که برای احراز محل سکونت باید سند خانه و یا اجاره نامه همراه اولیاء باشد و یا اینکه این امر از سامانه املاک و اسکان استعلام می‌شود؟ اظهار کرد: استعلام از سامانه اسکان انجام می‌شود، اما اگر کسی اجاره نامه جدید نوشته باشد نیز می‌تواند سندش را ارائه دهند و ما آن را هم می‌پذیریم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->