اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۳۳۳
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳)
مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی حیاتی در سواحل «بحر المیت» (دریای مرده) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حملات پهپادی و موشکی مقاومت اسلامی عراق به اهداف صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود در راستای یاری مردم غزه و واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی خبر داد.

بر این اساس مقاومت اسلامی عراق عصر امروز یکشنبه، هدفی حیاتی را در سواحل «بحر المیت» (دریای مرده) مورد حمله قرار داده است.

مطابق اعلام این گروه مقاومت، حمله به این هدف حیاتی با پهپاد به انجام رسیده است.

بامداد یکشنبه نیز مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای از هدف قراردادن بندر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد و اعلام کرد که با یک فروند پهپاد به هدفی حیاتی در بندر اشغالی ایلات حمله کرده است.

ساعاتی پیش از آن نیز، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با نیروهای مسلح یمن به پنج کشتی در بندر اشغالی حیفا و دریای مدیترانه حمله پهپادی کرده است.

همچنین شب گذشته مقاومت اسلامی عراق یکی از پایگاه‌های ارتش اشغالگر آمریکا در منطقه را هدف قرار داد. بر این اساس مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکایی «التنف» واقع در جنوب شرق سوریه و در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن را مورد حمله قرار داد. بر اساس گزارش‌های رسیده این حمله که از ۵ ماه گذشته تاکنون بی‌سابقه بوده، با استفاده از پهپاد به انجام رسیده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->