نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود

  • کد خبر: ۲۳۵۷۹۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود
مهدی تاج گفت: ورزشگاه آزادی باتوجه به شرایطی که دارد، احتمالا تا هفته سوم لیگ برتر آماده نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی تهران گفت: طبق قوانین فیفا و AFC باشگا‌ها به ما ورزشگاه معرفی می‌کنند که ما آن را باید تایید کنیم. اگر نکردیم باید به سراغ ورزشگاه دیگری بروند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: محدودیت‌های کشور را هم می‌دانیم. اینکه عده‌ای حرف‌هایی می‌زنند نشان می‌دهد نمی‌دانند کجا هستند. باید کمک کنیم این ورزشگاه‌ها آماده شوند و در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم. الان باشگاهی نداریم که خودش برود ورزشگاه درست کند. برای همین دولت الان به این نتیجه رسیده که خودش برود کار‌ها را انجام بدهد.

وی در ادامه افزود: ورزشگاه تختی باید از ابتدای فصل پیش رو آماده شود. استادیوم آزادی احتمالا تا هفته سوم اصلا آماده نشود. باید این بازی‌ها اینجا (ورزشگاه تختی) انجام شوند. طبق آنچه در گزارش بود و الان هم دیدم، همه صندلی‌ها شماره شده‌اند. ما در آنجا بازی‌های ملی را داریم و در ورزشگاه تختی که احتمال می‌دهیم ۲۰ تا ۳۰ هزار طرفدار بیایند بازی‌ها را برگزار می‌کنیم.

تاج اضافه کرد: بدون کانون هواداران باشگاه‌ها و موارد زیاد دیگر، نمی‌توان بازی‌ها را برگزار کرد. ورودی بانوان و موارد مربوط به آنها جدا است. می‌توانند راحت بیایند و بروند. مردم می‌توانند راحت روی صندلی‌هایشان بنشینند و بلیت فروشی هم با کدملی باشد تا بدانیم روی هر صندلی چه کسی نشته است و باشگاه هم بتواند برای مدتی درآمد پایدار داشته باشد. صندلی را برای مدت ۶ یا ۷ ماه به یک نفر بفروشد. این در دنیا مرسوم است و باید انجام بدهیم. از اداره ورزش و جوانان تهران ممنون هستم که این ظرفیت را به تهران اضافه کرد.

او در پایان عنوان کرد: ایران قوی، ورزش قوی و فوتبال قوی می‌خواهد. فوتبال قوی هم ورزشگاه‌های قوی می‌خواهد. وظیفه فدراسیون فوتبال ساخت و تجهیز ورزشگاه نیست، اما مصمم هستیم امام دست اندرکاران این امر را کمک کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->