واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توضیحات رشیدپور درباره دستمزد ۴۰ میلیونی از «حالا خورشید»+فیلم

  • کد خبر: ۲۳۵۹۴
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
توضیحات رشیدپور درباره دستمزد ۴۰ میلیونی از «حالا خورشید»+فیلم
رضا رشیدپور در گفتگوی تصویری با مخاطبان توضیحاتی درباره شایعات اخیر درباره دستمزدش ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا رشیدپور در واکنش به صحبت‌های مطرح شده اخیر در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با دستمزدش گفت: ۱۸ میلیون میانگین بودجه کل برنامه «حالا خورشید» است، اجاره یک استودیو در بیرون سازمان، اجاره تجهیزات فنی، فیبر نوری، طراحی و ساخت دکور، تغییر فصلی دکور،بخشی از این هزینه است حتی  بلیط هواپیما و اقامت برای مهمانان که ازشهرستان می‌آمدند.میانگین همه این هزینه‌ها حدود ۱۸ میلیون می‌شود.

وی عنوان  کرد: به چه حکم و استناد اعتقادی، آبروی آدم‌ها را مضحکه اخبار جعلی می‌کنید؛ من در دادسرای فرهنگ و رسانه امروز صبح شکایتم را تقدیم کرده ام و مرجع قضایی بهترین مرجع است.

 

توضیحات رشیدپور درباره دستمزد ۴۰ میلیونی از «حالا خورشید»

 

پنج‌شنبه‌ شب علی علیزاده تحلیلگر سیاسی مقیم لندن، در حمله‌ای غافلگیرانه به رضا رشیدپور که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت، در پاسخ به توئیت رشیدپور که از مردم خواسته بود به اندازه توانشان به سوپرمارکت مورد اعتماد، پرداخت کنند تا به نیازمندها تخفیف بدهد، نوشت: «رضا رشیدپور برای تهیه هر اپیزود «حالا خورشید» ۴۰ میلیون گرفت. نیمی دستمزد شخصی‌اش بود. ماهی ۴۳۳ میلیون درآمد. دو شب یلدای ۹۸ هم ۵۰۰ میلیون. جناب رشیدپور! چقدر از چند میلیارد دستمزدی راکه علی‌عسگری از جیب فقرا به شما داد حاضرید به فقرایی که به خاطر کرونا در معرض گرسنگی و مرگ‌اند برگردانید؟»

 

رضا رشیدپور در پاسخ به این توئیت نوشت: «جناب علیزاده گرامی بهتر از من می‌دانید که اتهام‌افکنی و حمله به آبروی افراد، غیرشرعی و غیراخلاقی و غیرانسانی است. پس حتماً برای فرمایشتان درباره دستمزد من اسناد معتبر دارید. بنابراین به جای بحث بی‌فایده، منتظر می‌مانم که آن را منتشر بفرمایید.»

 

علیزاده در جواب این‌گونه نوشت: «خودتان بهتر از من می‌دانید در صداو سیمای آقای علی‌عسگری برای هیچ دستمزدی هیچ‌گونه سندی صادر نمی‌شود و می‌دانید هدف این سند صادر نکردن، ایجاد همین ابهام و اجازه مانور برای بچه‌زرنگ‌بازی و سفسطه است. از شما مستقیم می‌پرسم: برای تهیه هر اپیزود «حالا خورشید» چقدر گرفتید؟»

 

این بار نیز رضا رشیدپور بدون تکذیب رقم اعلام‌شده از سوی علیزاده، این گونه پاسخ داد: «عجب! پس برای اتهامی که زدید، سندی ندارید. این کار گناه نیست؟ حرمت آبروی مؤمن را که حتما می‌دانید... بگذریم. من هم صریح می‌پرسم: رقم دستمزد من برای اجرای فلان برنامه چه ارتباطی به حضرت عالی دارد؟ مسئولیت شما چیست؟ چه کسی این حق یا وظیفه را به شما داده؟»

 

علیزاده در جواب نوشت: «سوت‌زنی امر رایجی در جهان امروز برای مقابله با فساد است. سوت‌زنی همان کار شریفی است که اسنودن علیه سازمان اطلاعات ملی آمریکا کرد و مظلومان جهان هم خشنود شدند و سوت‌زن‌های باشرف صداوسیما با یقین می‌گویند شما برای هر اپیزود «حالا خورشید» ۴۰ میلیون تومان گرفته‌اید.»

 

بعد از آن که توئیت آخر علیزاده بدون پاسخ ماند او نامه‌ای سرگشاده خطاب به رضا رشیدپور و علی فروغی مجری و مدیر شبکه ۳ منتشر کرد.

 

در بخشی از این نامه آمده است: «رضا رشیدپور مجری رسمی صداوسیمایی است که با پول بیت‌المال اداره می‌شود. صداوسیمایی که فقط تازگی‌ها از صندوق توسعه ملی ۱۵۰ میلیون یورو برداشت کرده. چرا باید دستمزد این مجری از چشم مردم مخفی باشد تا او که ماهانه معادل حقوق ۳۰۰-۴۰۰ کارگر درآمد داشته بتواند در چشم مخاطب زل بزند و بگوید زندگی‌اش مثل زندگی همه مردم عادی و محصول مدرک‌های تحصیلی‌اش است؟»

 

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->