نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع»
سرخط خبرها

ستاد مبارزه با کرونا در مورد بازگشایی حرم رضوی تصمیم می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۳۶۲۸
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
ستاد مبارزه با کرونا در مورد بازگشایی حرم رضوی تصمیم می‌گیرد
کمیته علمی ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در خراسان رضوی با در نظرگرفتن همه پروتکل‌ها و ملاحظات بهداشتی در مورد بازگشایی در‌های حرم مطهر امام رضا (ع) تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز یکشنبه به نقل از جانشین رییس این دانشگاه در بیماری کرونا، گزارش داد: قبل از انجام هرگونه اقدامی در بحث بازگشایی در‌های حرم مطهر رضوی باید ملاحظات لازم در چهار حوزه علمی، پیشگیری، بهداشتی و درمانی صورت پذیرد و نگرانی در بحث تعداد مبتلایان و افزایش انتقال‌ها نباشد.


دکتر شاپور بدیعی افزود: کاهش پنج رتبه‌ای ایران در جدول جهانی آمار‌های ابتلا به کرونا از اتفاق‌های خوب کشورمان در مقابله با این بیماری طی ۵۰ روز گذشته تاکنون بوده است.


وی ادامه داد: کشور ما در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کووید ۱۹ در رتبه سوم قرار داشت و اکنون ایران پس از کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، چین و انگلستان در رتبه هشتم جهان به لحاظ تعداد مبتلایان قرار گرفته است.


جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیماری کرونا گفت: خروج کشورمان از جمع تک‌رقمی‌های کرونا در دنیا طی روز‌های آینده را شاهد خواهیم بود و اقدامات مؤثر صورت گرفته در موضوع مبارزه با کرونا حاصل تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر اعضای ستاد‌های ملی، استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا و مهمتر از آن همکاری و همراهی مردم با خادمان حوزه سلامت بوده است.


دکتر بدیعی اضافه کرد: کنترل و مقابله با کرونا در خراسان رضوی هم از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بوده است که نتایج آن خروج استان از جمع تک‌رقمی‌های کشور بوده است.

 

بر اساس آخرین آمار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در ایران تا دیروز شنبه ۲۳ فروردین ماه ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در سطح کشور بطور قطعی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

 

همچنین تاکنون ۴۱ هزار و ۹۴۷ نفر از این بیماران بهبود یافته، درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند. چهار هزار و ۳۵۷ نفر نیز تاکنون بخاطر ابتلا به بیماری کرونا در ایران جان باخته‌اند.
منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->