انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

تبعیض در دوران کرونایی؛ آموزش و پرورش برای بچه پولدار‌ها +فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۲۹
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
تبعیض در دوران کرونایی؛ آموزش و پرورش برای بچه پولدار‌ها +فیلم
آموزش مجازی یک راهکار تازه برای ادامه روند تحصیل در ایران است؛ اما تحصیل چه کسانی؟ به نظر می‌رسد راهکار آموزش و پرورش خالی از تبعیض نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، معرفی اپلیکیشن‌های مختلف، واگذاری روش آموزش مجازی به عهده مدیران و نبود سیستم ارزیابی دقیق نشان می‌دهد آموزش و پرورش هنوز به جمع بندی واحدی برای آموزش مجازی نرسیده است. به همه این‌ها باید محدودیت‌های دانش آموزان و برخی معلمان را هم اضافه کنیم. اینترنت و تلفن همراه هوشمند در همه مناطق کشور وجود ندارد. علاوه بر آن با اوضاع اقتصادی این روز‌ها بسیاری از خانواده‌ها برای تامین هزینه بسته‌های اینترنت با مشکل جدی روبرو شدند. مشکلی که عدالت آموزشی را زیرسوال برده، عدالتی که البته پیش از تعطیلی کرونایی هم چندان وجود نداشت و حالا با وجود آموزش مجازی مطلقا وجود ندارد.

 


بسیاری از معلمان در کلاس‌های مجازی خود حضور همه دانش آموزانشان را ندارند. بسیاری از دانش آموزان به دلیل محدودیت‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری از آموزش محروم مانده‌اند. با این وضعیت آموزش بسیاری از دانش آموزان متوقف شده است و معلوم نیست بعد از بازگشایی مدارس این دانش آموزان چه وضعیتی را باید تجربه کنند. عقب‌افتادگی تحصیلی برای دانش‌آموزان می‌تواند بهای یک سال عقب افتادگی تحصیلی را به دنبال داشته باشد. عقب افتادگی که بیشتر آنان به دلیل نبود امکانات به آن دچار شده‌اند.

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->