پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد
سرخط خبرها
مجتبی یوسفی:

سال ۹۸ سخت‌ترین دوران ورزشی‌ام در والیبال بود

  • کد خبر: ۲۳۶۳۴
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
سال ۹۸ سخت‌ترین دوران ورزشی‌ام در والیبال بود
لیبرو باشگاه پیام گفت: سخت‌ترین دوران ورزشی‌ام در والیبال را سال ۹۸ در مشهد و باشگاه پیام پشت‌سر گذاشتم که انتظار نداشتم به‌این‌شکل تمام شود.
به‌گزارش شهرآرانیوز، مجتبی یوسفی، لیبرو باسابقه مشهدی‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی والیبال را هم در کارنامه دارد، در این فصل جزو نفراتی بود که در مشهد ماند و از پیام جدا نشد تا فرازوفرود‌های مختلفی را تجربه کند. یوسفی، در ابتدای فصل و تعطیلات نیم‌فصل، دوبار تا آستانه جدایی از پیام و پیوستن به دیگر تیم‌ها پیش رفت، اما درنهایت با درخواست مسئولان باشگاه پیام در مشهد ماندگار شد و تحت هدایت اکبر خداوردی یکی از مهره‌های اصلی تیم بود. یوسفی در بازی‌های مختلف و به‌عنوان لیبرو در میزان توپ‌گیری از برترین‌های زمین بود و مانع امتیازگیری حریفان می‌شد، اما روز‌های خوب او در امتیازات فنی با تلخی‌های مختلفی در خارج از زمین توأم بود. پس از اینکه در ابتدای فصل برخی از بازیکنان مشهدی پیام به‌دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه از تیم جدا شدند، مجتبی یوسفی هم، پس از اختلافاتی، سرانجام در اولین بازی نیم‌فصل دوم برابر شهرداری ورامین در زمین حاضر نشد. به‌مناسبت سالروز تولد این والیبالیست و ورودش به ۳۲ سالگی با او گفت‌وگویی انجام گرفته که در ادامه می‌خوانید.

از ماندن در مشهد تا حذف از لیگ

مجتبی یوسفی درباره اتفاقات ابتدای فصل و ماندنش در مشهد گفت: در‌حالی‌که همه تیم‌ها تمریناتشان را آغاز کرده بودند، تا روز‌های آخر، وضعیت مالکیت تیم ما مشخص نبود و حتی تا زمان برگزاری جلسه قرعه‌کشی هم تکلیف حضورمان در لیگ مشخص نشده بود. متأسفانه، خیلی از بازیکنان خوب و باتجربه مشهدی امسال به‌دلیل برخی اختلافات در مشهد نماندند که درنهایت دودش به‌چشم همه ما رفت. سالی که می‌توانست برای ما سال خوبی باشد که در آن، پس از گذراندن یک فصل موفق، نتایج خوبی بگیریم به فصلی انجامید که درنهایت حذف شدیم.

وی ادامه داد: ابتدای فصل، با هدایت خداوردی که مربی بادانش و خوبی بود، با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه شروع کردیم، اما تحقق‌نیافتن وعده‌های مسئولان باشگاه بازی‌به‌بازی اوضاع را سخت‌تر کرد. در چند دیدار، عملکرد واقعا خوبی داشتیم، اما بدقولی‌ها نمی‌گذاشت باثبات جلو برویم. برخی اوقات تمرین‌ها کنسل می‌شد یا بعضی بازیکنان از حضور در تمرینات خودداری می‌کردند تا درنهایت خودم هم تصمیم گرفتم در یک مسابقه حاضر نشوم.

لیبرو باشگاه پیام افزود: امیدوارم این اتفاقات دیگر در شهری مثل مشهد رخ ندهد؛ برای ورزش و والیبال این شهر وجهه خوبی ندارد. ابتدای فصل و در نیم‌فصل پیشنهاد‌هایی داشتم و می‌توانستم بروم، اما تصمیم سختی گرفتم، اینکه بمانم تا شاید بتوانیم اعتبار والیبال خودمان را حفظ کنیم، درنهایت مطالباتمان پرداخت نشد. حالا هم که وضعیت مشخص نخواهد شد، زیرا قبل از تعطیلی لیگ به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، فدراسیون تصمیم به حذف پیام از جدول مسابقات گرفت و حالا دیگر مشخص نیست که مطالباتمان را باید از چه شخصی را طلب کنیم.

امیدوارم در ۹۹ جبران کنیم

یوسفی درباره تعطیلی و اتمام لیگ با شیوع ویروس کرونا گفت: لیگ سال ۹۸ در اوضاع خوبی برگزار نشد و  فشردگی رقابت‌های بین‌المللی و درگیری تیم‌ملی مانع از برنامه‌ریزی مناسب برای انجام بازی‌ها شد؛ این است که به‌نظر من فدراسیون راحت‌ترین تصمیم را گرفت و اقدام به لغو مسابقات کرد. امیدوارم با تغییراتی که در فدراسیون انجام شد امسال لیگ با برنامه‌ریزی بهتر و حرفه‌ای‌تری انجام شود.

وی افزود: امیدوارم در سال ۹۹ نماینده مشهد تیمی قدرتمند و تحت‌حمایت مسئولان باشد تا بتوانیم در لیگ برتر حضوری موفق داشته باشیم. تماشاگران مشهد دیگر رتبه سوم و چهارمی نمی‌خواهند و ما، اگر می‌خواهیم تیم‌داری کنیم، باید به‌فکر فینال باشیم. معتقدم، اگر اتحاد و همدلی در خانواده والیبال شکل بگیرد، با حضور بازیکنان باتجربه مشهدی این اتفاق خواهد افتاد و در‌غیراین‌صورت مثل سال قبل و با اختلافات داخلی خود والیبالی‌ها نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

امیدوارم نامی بزرگ روی نیمکت تیم‌ملی بنشیند

لیبرو سابق تیم‌ملی والیبال درباره رفتن کولاکوویچ از تیم‌ملی، و گزینه‌های هدایت تیم‌ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم نامی بزرگ روی نیمکت والیبال بنشیند تا بتواند دربرابر فشار‌ها مقاومت کند. مربی بزرگ و با دانش فنی بالا می‌تواند مانند دوران ولاسکو از استعداد‌های موجود در والیبال ایران بهره بگیرد و درنهایت یک نسل موفق تربیت کند و نتایجی خوب در مسابقات بین‌المللی کسب کند.

وی بیان‌کرد: سال قبل، جوانان و بازیکنان خوبی در تیم ما درخشیدند و به رتبه سوم رسیدیم، اما کولاکوویچ هیچ‌کدام از بازی‌های پیام را ندید و درنهایت ما سهمی در اردوی تیم ملی نگرفتیم. امیدوارم در دوران جدید به همه تیم‌ها به‌صورت برابر توجه کنند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->