۴ نکته که قبل از مصرف دارو‌های روانپزشکی باید در نظر بگیرید مواد غذایی مفید که به گردش خون کمک می‌کند پیش‌فروش‌ بلیت‌های اربعین ۱۴۰۳ از خرداد آغاز شده است خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟ اعلام ممنوعیت ترافیکی مراسم چهلم شهید رئیسی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳) | جوّ پایدار در استان حاکم شد آزادسازی نرخ بلیت هواپیما رقابت میان ایرلاین‌ها را افزایش می‌دهد | قیمت بلیت مشهد-تهران ۲ میلیون و ۵۰۰ خواهد شد بازگشت آخرین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد در ۱۴ تیر ۱۴۰۳ فوت ۹۴ موتورسوار تهرانی در تابستان ۱۴۰۲ زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟ یک کشته و ۶ مصدوم براثر تصادف در جاده فریمان- تربت‌جام (۱۱ تیر) ویدئو | زورگیری در بولوار سجاد مشهد خدمت‌رسانی ثبت‌احوال برای صدور شناسنامه المثنی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری روان‌شناسی مثبت‌گرا چیست؟ به این دلایل مهم شب‌ها از پنکه استفاده نکنید آغاز عملیات ژئوتکنیک در تصفیه‌خانه آزادی مشهد تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس

  • کد خبر: ۲۳۶۷۹۷
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس
طی یک عمل جراحی چهارساعته در بیمارستان گراش، توموری یازده‌کیلویی از شکم یک بیمار خارج شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد عبداللهی، فوق‌تخصص جراحی سرطان، اظهار کرد: بیمار، خانم ۴۲ساله، با تومور بزرگ و وسیع داخل لگن و شکم، در اتاق عمل مرکز آموزشی‌درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش، تحت عمل جراحی چهارساعته قرار گرفت و توموری یازده‌کیلویی به همراه قسمتی از روده و مثانه از بدنش خارج شد.

او افزود: حال عمومی بیمار خوب و در حال حاضر بستری است و برای ادامه درمان نیاز به شیمی‌درمانی و رادیوتراپی ندارد و در روز‌های آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

خارج کردن تومور ۱۱ کیلویی از شکم بیمار در استان فارس + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->