اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟ مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است + فیلم و عکس درخواست جامعه کارگری از رئیس‌جمهور آینده: به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنید «سرمشق»، نمایه‌ای از خدمات دولت سیزدهم در خراسان‌رضوی | باید دستاورد‌های شهید رئیسی مورد تبیین قرار گیرد فردا همه پای کار وطن درباره پذیرش دیدگاه‌های سیاسی یکدیگر در رویداد‌های سیاسی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد

  • کد خبر: ۲۳۷۳۵۳
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد
فرمانده کل ارتش گفت: اصل و اساس مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد. زیرا هر رای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند موجب سربلندی و اقتدار ایران اسلامی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز، (پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳) در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تحقیقات صنعتی ارتش، اظهار کرد: وقتی در سال ۶۲ رهبر انقلاب فرمان تشکیل جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش را در جمع دریادلان نیروی دریایی ارتش صادر کردند، شاید کسی تصور نمی‌کرد این بیان و فرمان نورانی این همه برکت بدنبال خود داشته باشد، اما دیدید که این برکت در نیروی هوایی نماند و به سایر نیرو‌های مسلح و در ادامه این تفکر و نگاه به سراسر کشور و بعد به جبهه مقاومت و مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی تسری پیدا و تمامی معادلات علمی و جهانی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: شاید کسی باور نمی‌کرد که مگر می‌شود کشوری که با این سطح علمی قرار دارد و با توجه به سطح بندی که در جهان تشکیل شده و اینکه دنیا به دو ابرقدرت تقسیم شده که هرچه هست باید در دست آنها باشد و بقیه باید از آنها طلب کنند و مگر می‌شود کشوری به دور از وابستگی به ابرقدرت‌ها بتواند کار علمی برای خوکفایی کند، اما شد و من فکر می‌کنم این پیشرفت‌های مختلفی که تا کنون به دست آمده تنها نتایج سحر است. زیرا ۴۰ سال در تشکیل یک تمدن نوین اسلامی و تمدن سازی که هدف انقلاب اسلامی است بسیار کم است.

وی درباره برگزاری همایش‌های پیش رو در حوزه فناوری گفت: به زودی شش همایش، برنامه ریزی شده که کار‌های مقدماتی آن نیز انجام شده و احتمالا هر ماه یک همایش پشت سرهم برگزار می‌شود.

امیر موسوی هدف اصلی تحقیقات صنعتی را ارتقای توان رزم دانست و گفت: بر توجه خاص به عرصه‌های نوپدید مثل هوش مصنوعی و پلاسما، لیزر، زیستی فضایی، سایبری و شناختی تاکید می‌کنم.

وی به ضرورت برنامه ریزی در کار‌های کوتاه مدت و بلندمدت گفت: همه توان علمی و تحقیقاتی در جهت رفع موانع و گلوگاه‌ها باید بسیج شود و در همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان باید گلوگاه‌ها را بر طرف کرد.

فرمانده کل ارتش استفاده از نخبگان و جذب آنها را بسیار مهم دانست و گفت: شناسایی و جذب نخبگان و صاحب نظران می‌تواند به تقویت عرصه تحقیقات کمک کند از سوی دیگر باید به رصد پیشرفت‌های علمی در جهان پرداخت تا از این عرصه‌ها عقب نمانیم.

ضرورت حضور حداکثری در انتخابات جمعه

امیر موسوی در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه اشاره کرد تصریح کرد: فردا روز بسیار مهمی است و حضور پای صندوق‌های رای بسیار مهم است. هر کدام از این دو نفر که رای بیاورند ما آماده همکاری و کمک به او هستیم، اما اصل و اساس، حضور پای صندوق رای و مشارکت است.

وی گفت: ما وظیفه داریم افرادی که دلایلی برای عدم مشارکت در انتخابات دارند را قانع کنیم که اصل و اساس مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد. زیرا هر رای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند موجب سربلندی و اقتدار ایران اسلامی شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->