رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی: حداکثر زمان انتظار مردم در شعب اخذ رای سه دقیقه است فرماندار مشهد: ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای بالا است ویدئو | همراهی محمدجواد ظریف با مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات (۱۵ تیرماه ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) مخبر: دولت به‌دقت سلامت انتخابات را رصد می‌کند | نسبت به مرحله اول افراد بیشتری مشارکت کرده‌اند + فیلم رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان‌رضوی: نتیجه انتخابات هرچه بود، ستاد‌ها بپذیرند و استقبال کنند + فیلم اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | همراه‌داشتن اصل شناسنامه یا کارت‌ملی الزامی است رئیس قوه‌قضائیه: امروز روز مهمی برای مردم و برداشتن گام بلند در کشور است + فیلم قالیباف: مهم‌ترین تصمیم مجلس در آغاز دولت جدید، تأیید یک دولت قوی برای رئیس‌جمهور است + عکس و ویدئو رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی: امیدواریم میزان مشارکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دور اول بیشتر باشد + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: مشارکت ۵۱ درصدی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان ثبت شده است + فیلم استارمر نخست وزیر جدید انگلیس شد فرماندار مشهد: ۱۰۰ درصد شعب فعال و آماده اخذ رأی هستند آدرس شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان یزد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه بایدن: قصد کناره‌گیری ندارم آغاز فرایند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی با دستور استاندار (۱۵ تیر ۱۴۰۳) شرکت ایرانیان خارج‌ازکشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ + عکس و فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان‌رضوی: مشارکت ۵۱ درصدی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان ثبت شده است + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۷۴۲۸
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
استاندار خراسان‌رضوی: مشارکت ۵۱ درصدی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان ثبت شده است + فیلم
استاندار خراسان‌رضوی گفت: با شمارش همه آرا اعم از آرای باطله، در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ۵۱ درصد مشارکت در استان داشتیم و مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری صبح امروز، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، با حضور در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: فرایند اخذ آرا از واجدین شرایط در سراسر استان با ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی رأس ساعت ۸ صبح به صورت صددرصدی آغاز شد.

وی با بیان اینکه دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حال برگزار است، عنوان کرد: استان ما در مرحله اول، از مشارکت خوبی برخوردار بود و در بین استان‌های هم‌تراز، استان اول بودیم و کلانشهر مشهد در بین کلانشهر‌ها پیشتاز بود. صمیمانه از این همدلی و مشارکت در سطح استان تشکر و قدردانی می‌کنم. با شمارش همه آرا اعم از آرای باطله، ۵۱ درصد مشارکت داشتیم و مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شده بودند.

نظری بیان کرد: امروز نیز شعب در سراسر استان آماده اخذ رأی هستند. من به عنوان خدمتگزار در خراسان‌رضوی، از محضر هم‌استانی‌ها تقاضا داریم که در انتخابات شرکت کنند. نفس حضور و مشارکت برای کشور و نظام اسلامی ایجاد و تولید قدرت کرده و دشمنان را ناامید می‌کند. اگر هم ما اختلاف سلیقه، نظر و یا انتقادی داشته باشیم در مراحل بعدی قابل پیگیری و اصلاح است، اما از نظر منافع ملی، نفس مشارکت بسیار حائز اهمیت خواهد بود که امیدوار هستیم در این مرحله نسبت به مرحله قبلی میزان مشارکت افزایش پیدا کند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: مجموع شعب ما ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه بوده که ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در سراسر استان پیش‌بینی شده است. مشهد با دارابودن جمعیت ۵۰ درصدی استان، ۱۹۲۰ شعبه دارد. امروز ۸۰ هزار نفر به عنوان مجریان در شعب مشغول فعالیت هستند تا به‌خوبی و سلامتی و با امانت‌داری رأی مردم را اخذ کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->