رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی: حداکثر زمان انتظار مردم در شعب اخذ رای سه دقیقه است فرماندار مشهد: ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی بالاست ویدئو | همراهی محمدجواد ظریف با مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات (۱۵ تیرماه ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) مخبر: دولت به‌دقت سلامت انتخابات را رصد می‌کند | نسبت به مرحله اول افراد بیشتری مشارکت کرده‌اند + فیلم رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان‌رضوی: نتیجه انتخابات هرچه بود، ستاد‌ها بپذیرند و استقبال کنند + فیلم اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | همراه‌داشتن اصل شناسنامه یا کارت‌ملی الزامی است رئیس قوه‌قضائیه: امروز روز مهمی برای مردم و برداشتن گام بلند در کشور است + فیلم قالیباف: مهم‌ترین تصمیم مجلس در آغاز دولت جدید، تأیید یک دولت قوی برای رئیس‌جمهور است + عکس و ویدئو رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی: امیدواریم میزان مشارکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دور اول بیشتر باشد + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: مشارکت ۵۱ درصدی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان ثبت شده است + فیلم استارمر نخست وزیر جدید انگلیس شد فرماندار مشهد: ۱۰۰ درصد شعب فعال و آماده اخذ رأی هستند آدرس شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان یزد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه بایدن: قصد کناره‌گیری ندارم آغاز فرایند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی با دستور استاندار (۱۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قالیباف: مهم‌ترین تصمیم مجلس در آغاز دولت جدید، تأیید یک دولت قوی برای رئیس‌جمهور است + عکس و ویدئو

  • کد خبر: ۲۳۷۴۳۰
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
قالیباف: مهم‌ترین تصمیم مجلس در آغاز دولت جدید، تأیید یک دولت قوی برای رئیس‌جمهور است + عکس و ویدئو
رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور در حرم مطهر رضوی، رأی خود را در صندوق مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی حرم مطهر رضوی و شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم عزیز و فهیم ما می‌دانند امروز به فضل الهی رئیس‌جمهور خود را انتخاب می‌کنند و از همه مردم و خصوصاً افرادی که مردد هستند، دعوت می‌کنیم در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: مردم بدانند که امروز، روز انتخاب مهم‌ترین شخصیت کشور در حوزه اجرایی و به عنوان رئیس قوه مجریه است که تمشیت امور کشور در دست اوست. امروز هرکس از تردید خارج نشود و در انتخابات شرکت نکند، به این معنا است که برای ۴ سال زندگی خود تصمیم نگرفته است.

قالیباف با ابراز تأسف از کاهش سطح مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله قبل ۴۰ درصد مردم در انتخابات مشارکت کردند که متأسفانه پایین‌ترین میزان سطح مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بود. ان‌شاءالله امروز مردم ایران این موضوع را با حضور خودشان جبران کنند و با تأثیرگذاری خودشان ۴ سال آینده را به‌درستی رقم بزنند.

وی افزود: طبیعتاً بزرگ‌ترین موضوع در مورد عزیزی که امروز مسئولیت را به عهده می‌گیرد، این است که همه باید به او کمک کنیم. اگر فکر کنیم رئیس‌جمهور به‌تنهایی می‌تواند همه مشکلات را حل کند، این‌گونه نیست. البته مهم‌ترین شخص و تأثیرگذارترین شخص و پاسخگوترین فرد بدون شک رئیس‌جمهور خواهد بود، ولی کمک مردم و همه عزیزان و مخصوصاً جوانان را در اولویت داریم که انتخاب اتفاق بیفتد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز مهم‌ترین دغدغه کشور، مسئله اقتصادی است که ان‌شاءالله در اولویت قرار بگیرد و طبیعتاً یک اجماع و یک وحدت در همه زمینه‌ها شکل بگیرد.

وی افزود: پس از اعلام نتیجه و پایان رقابت‌ها، آغاز همکاری‌ها در همه سطوح بین مردم و دولت در کابینه آینده دولت شکل خواهد گرفت و امیدوارم این کابینه، کابینه پرقدرتی باشد.

قالیباف تأکید کرد: امیدوارم دولت‌مردان و مجلس شورای اسلامی بتوانند این زحمات خوب مردم را با حضور خودشان جبران کنند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: طبیعتاً کار‌ها باید با اتفاق نظر و همکاری بین دولت و مجلس انجام شود. فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که دولت در ابتدا انجام می‌دهد، معرفی کابینه است و طبیعتاً مهم‌ترین تصمیم مجلس، بررسی دقیق و رأی اعتماد به وزرای محترم است.

وی افزود: یک دولت قوی برای یک رئیس‌جمهور مهم است و مهم‌ترین نقش مجلس در اولین گام، دادن تأییدیه کابینه قوی برای دولت است. پس از آن نیز همکاری‌ها برای تحقق برنامه هفتم که اخیراً ابلاغ شده است، شکل می‌گیرد.

قالیباف ابراز امیدواری کرد که چهار سال مجلس و دولت به صورت توأمان همکاری کنند و میثاق ملی دولت، مجلس و مردم شکل بگیرد.

اینجا ببینید:

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->