پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو
سرخط خبرها

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش خراسان رضوی برگزار شد/ تعطیلی‌ باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد

  • کد خبر: ۲۳۷۴۸
  • ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش خراسان رضوی برگزار شد/ تعطیلی‌ باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد
رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی از برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش با حضور مسئولان ورزشی استان خبر داد.
نادرنوروزی-با شیوع ویروس کرونا در کشور، فدراسیون پزشکی و ورزشی مسئولیتِ بررسی این موضوع و تصمیم‌گیری درباره فعالیت‌های ورزشی و وضعیت باشگاه‌های ورزشی را عهده‌دار شد؛ درهمین‌راستا در خراسان‌رضوی نیز هیئت پزشکی و ورزشی استان موضوع فعالیت اماکن ورزشی و ورزش‌کاران را بررسی می‌کند.

به‌گزارش شهرآرانیوز، رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی درباره برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش و ادامه فعالیت اماکن ورزشی گفت: امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام وضعیت فعالیت باشگاه‌ها و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش را برای اجرا در خراسان رضوی بررسی کردیم.

محمدرضا گلدوزیان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و خراسان‌رضوی، تعداد ۱۷۵ پزشک برای همکاری با نهاد‌های درمانی و اماکن موردنیاز ورزش‌کاران در زمینه مبارزه با این ویروس تحت‌نظر هیئت پزشکی و ورزشی استان، داوطلب شدند، همچنین سامانه ۱۰۵۰و پویش #الوکرونا در فضای مجازی ایجاد شد تا به سؤالات درباره جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پاسخ داده شود.

گلدوزیان بیان‌کرد: طی ۳ نوبت، اماکن ورزشی، مانند اداره‌کل ورزش و جوانان، برای خدمت‌رسانی و فعالیت در این ایام ضدعفونی شدند. همچنین اقلام بهداشتی موردنیاز آن‌ها فراهم شد و بستری فراهم آمد که قبل از ورود افراد به اماکن ورزشی‌ای مانند اداره‌کل ورزش و جوانان که در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند سلامت آن‌ها بررسی شود.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی گفت: هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام خراسان‌رضوی پیگیری‌های زیادی درزمینه وضعیت باشگاه‌ها و ضرر و زیان‌های آنان داشته است که در این جلسه هم مطرح شد. دراین‌زمینه، تصمیم‌گیرنده ستاد مرکزی مقابله با کروناست و هرگونه بازگشایی یا تغییروضعیت این اماکن با اعلام مراجع کشوری خواهد بود.

از ابتدای سال تاکنون، بازرسان هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان مشهد ۴۰۰ باشگاه را بازرسی کرده‌اند که در ۷۰ مورد اخطار پلمب صادر کرده‌اند و در ۱۲ مورد هم پروانه فعالیت باشگاه‌ها باطل شده است.  
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->