سرخط خبرها

احمد معظمی «دروازه بهشت» را می‌سازد

  • کد خبر: ۲۳۷۶۳۰
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
احمد معظمی «دروازه بهشت» را می‌سازد
«احمد معظمی» ارگردان مجموعه‌هایی چون «خانه امن» و «سرجوخه» از ساخت مجموعه جدید خود با عنوان «دروازه بهشت» خبر داد و گفت: این سریال درباره تاریخ اسلام است و ساخت آن به زودی شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد معظمی گفت: سریال دروازه بهشت درباره تاریخ اسلام است و کار آن به زودی شروع می شود؛ اکنون هم در مرحله پیش تولید کار و انتخاب بازیگران هستیم، اگر همه مسائل برطرف شود دروازه بهشت مقابل دوربین می‌رود.

وی درباره ساخت کار برای سکوهای نمایش خانگی گفت: اگر قصه خوبی باشد حتما انجام می دهیم و استقبال می‌کنم که برای سکو سریال خواهم ساخت. بیشتر دنبال کارهای معمایی و اکشن هستم.

معظمی درباره اینکه گفته شده تنها با تلویزیون کار می‌کند و قرار نیست تحولاتی در عرصه فیلمسازی او اتفاقی بیفتد؟ توضیح داد: در مورد تلویزیون یا نمایش خانگی، همه ما کارگردان‌ها از تلویزیون آمده‌ایم و شروع کار ما از آنجا بوده و یک سفره‌ای بوده که سر آن غذا خوردیم و نباید به آن بی‌حرمتی شود.

وی تاکید کرد: من عِرق زیادی به تلویزیون دارم و اولویتم همیشه تلویزیون بوده است. در مرحله دوم هم رسانه خانگی، اما سینما قضیه‌اش فرق می‌کند.

معظمی درباره استفاده از پیشکسوتان و معرفی بازیگران در آثار خود، گفت: طبق همان سالی که سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» ساخته شد و کلی بازیگران به سینما معرفی کردیم، در همین پروژه‌های جدید هم قصد این را داریم که در کنار پیشکسوتان بتوانیم چهره‌های جدید را هم معرفی کنیم؛ اصولا در هر کارم نزدیک به ۲۰ بازیگر جدید به سینما معرفی می‌کنم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->