ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۳۱۶۷۵
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش
تلویزیون اقدام به بازپخش اپیزود‌هایی از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در روز‌های ۱۴ و ۱۵خرداد ماه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اپیزود‌های «کنترل»، «تنهایی»، «تا آرام گیرد» و «آخر خط» از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

اپیزود «کنترل» از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان دوشنبه (۱۴ خرداد ماه) ساعت هشت صبح از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

این اپیزود به قلم طلا معتضدی نگارش شده و پوریا سیار، ارسطو خوش رزم، خشایار راد، یلدا قشقایی، مرتضی کاظمی، فربد تجویدی در ان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اپیزود «کنترل» روایتی از زندگی پدری به نام عزتی است که آرش پسرش را مدام کنترل می‌کند. آرش از این رفتار پدرش عصبی است و به توصیه دوست خلافکارش از مغازه او دزدی می‌کند. پلیس آنها را دستگیر می‌کند و عزتی برای آزادی پسرش به پلیس مراجعه می‌کند و تصمیم می‌گیرد که از این بعد ... 

اپیزود «تنهایی» به کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی طلا معتضدی دوشنبه ۱۶ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. در این اپیزود ثریا قاسمی، فرداد صفاخو، لیلا عزیزی و ... بازی کرده‌اند.

این قسمت داستان زن و شوهر مسنی است که به دور از فرزندان‌شان زندگی می‌کنند. این دو برای رهایی از تنهایی سرپرستی مادر و فرزندی را بر عهده می‌گیرند و ....

اپیزود «تا آرام گیرد» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی طلا معتضدی داستان مردی با مشکلات مالی است که این مشکلات باعث زندانی شدن همسرش می‌شود. در جریان تلاش‌های مرد برای تهیه پول با رخ دادن اتفاقاتی حال روحی او دگرگون می‌شود. رضا مولایی، بهار نوحیان، بهزاد رحیم‌خانی و ... از بازیگران این قسمت هستند. این اپیزود سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بازپخش خواهد شد.

«آخر خط» به کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی جمعه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ روانه آنتن می‌شود. در این اپیزود بازیگرانی، چون آزاده ریاضی، افشین کتانچی، محمدپارسا قراخانلو و ... ایفای نقش می‌کنند. این قسمت از مجموعه «شاید برای شما...» داستان هدیه است که در جریان فروش طلاهایش با حمله ناگهانی سارقان به طلافروشی پسرش کشته می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->