رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان ۱۶ ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟
سرخط خبرها

مرجع پلاسمادرمانی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد است

  • کد خبر: ۲۳۹۰۳
  • ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
مرجع پلاسمادرمانی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد است
مدیرکل سازمان انتقال‌خون خراسان ‌رضوی گفت: معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد مرجع پلاسمادرمانی در این کلان‌شهر است.

علی صمدی جوان- دکتر مجید عبداللهی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، افزود: اخبار منتشرشده درزمینه پلاسمادرمانی زیرنظر این سازمان تکذیب می‌شود.

وی، با بیان اینکه دو روز پیش و طی مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های استان مبنی‌بر آغاز پلاسمادرمانی بیماران کرونایی در مشهد این‌گونه برداشت شد که سازمان انتقال‌خون متولی درمان خواهد بود، اظهار کرد: ضمن تکذیب این خبر، اعلام می‌کنم که این سازمان مطابق قانون صلاحیت ورود به حوزه درمان را ندارد و آنچه به‌اشتباه نقل شد درواقع نقش این سازمان در ارائه مشاوره‌های تخصصی و مشارکت با معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد است. برای پشتیبانی از این طرح علمی آمادگی هرگونه همکاری‌ای را داریم.

 

گفتنی است، درپیِ انتقال نادرست این خبر و ابراز نگرانی اهداکنندگان درباب حضور بیماران کرونایی در سازمان انتقال‌خون خراسان رضوی، مهدی قدیمی، مدیر روابط‌عمومی این سازمان نیز با رد این مطلب ازطرف سازمان متبوع خود بیانیه‌ای منتشر کرد که متن آن ازاین‌قرار است:

اداره‌کل انتقال‌خون خراسان رضوی همواره درجهت سلامت اهداکنندگان قهرمان خون و بیماران نیازمند به فراورده‌های خونی مأموریت و رسالت حیاتی خویش را با برنامه‌ریزی‌های مربوطه به‌انجام می‌رساند. ورود به مقوله پلاسمادرمانی مبتلایان به کرونا در مشهد قائم به نظر و تصمیمات دانشگاه علوم‌پزشکی بوده و لذا درصورت صلاحدید مسئولان ذی‌ربط برنامه‌ریزی‌های مربوطه اطلاع‌رسانی و پاسخ‌گویی‌های مرتبط دراین‌خصوص با محوریت و مسئولیت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد صورت خواهد گرفت. با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، اداره‌کل انتقال‌خون استان دراین‌خصوص محوریت و مشارکتی نداشته و اعلام‌نظر مدیرکل انتقال‌خون استان صرفا به‌عنوان مطلع ابراز گردیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->