۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال

  • کد خبر: ۲۳۹۵۲۳
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال
مدافع چپ شمس آذر مورد توجه تیم‌های استقلال و سپاهان قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدافع چپ شمس آذر یکی از پدیده‌های لیگ برتر در فصل گذشته بود و علاقه باشگاه‌های بزرگی را به خود برانگیخت. در شرایطی که پس از جدایی میلاد زکی پور از سپاهان، اصفهانی‌ها مذاکرات خود برای جذب حسین گودرزی را شروع کردند، امروز رییس هیات مدیره باشگاه شمس آذر اعلام کرد آنها شروط سپاهان برای جابجایی را که معاوضه گودرزی با علی اصغر اعرابی و پرداخت ۷ میلیارد تومان هم بود، نپذیرفته‌اند و ادعا کرد این انتقال منتفی است.

این در شرایطی است که هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت خواستار جذب گودرزی هستند و اعتقاد دارند با توجه به رفتن ابوالفضل جلالی، جذب زکی پور به تنهایی نمی‌تواند باعث تقویت جناح چپ تیم شود و مدافع شمس آذر با آمار ۴ گل و ۴ پاس گل می‌تواند عمق بسیار خوبی به ترکیب تیم بدهد.

البته که مدیران استقلال تا این لحظه هیچ درخواستی برای جذب گودرزی نداشته‌اند، اما شنیده می‌شود از سمت باشگاه شمس آذر به آنها پیشنهاد شده اگر قصد خرید مدافع این تیم را دارند، الان بهترین موقعیت است! حالا اینکه مدیران تیم قزوینی قصد دارند با این استراتژی همتایان سپاهانی‌شان را راضی کنند با پیشنهادی بهتر سراغشان بیایند یا از موج درخواست استقلالی‌ها برای فروش گران‌تر گودرزی به این تیم استفاده کرده‌اند، موردی است که احتمالا طی یکی، دو روز آینده روشن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->