مدیریت حاشیه شهر مشهد با حمایت از روستا‌ها و چرخه تولید محقق می‌شود آیا قبل از خواب می‌توانیم چای بنوشیم یا نه؟ هشدار پلیس فتا: گول پیامک «بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب» را نخورید افزایش هشت درصدی ماموریت اورژانس مشهد در روز‌های تاسوعا و عاشورا افزایش ۲۶درصدی پایش آلودگی هوای واحد‌های صنعتی کشور | خراسان‌رضوی در صدر پایش آلودگی توانمندسازی حدود ۱۴ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان‌رضوی پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در برخی استان‌ها تا شنبه (۳۰ تیر ۱۴۰۳) مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی: در استان، صف انتظار برای دریافت جهیزیه نداریم بهره‌مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر از بیمه زنان خانه‌دار کمبود جهانی انسولین‌های قلمی | بخشی از انسولین‌های قلمی مورد نیاز بازار از مسیر واردات تامین می‌شود نزاع و درگیری زوج جوان ۱۰ هکتار مزرعه را به آتش کشید نزاع خیابانی به قتل انجامید| اعترافات تکان دهنده جوان قاتل شکایت از پدر خیانتکار| او برای صیغه هایش میلیاردی هزینه می‌کرد! هشدار: یک مورد مثبت تب دنگی در تربت‌حیدریه مشاهده شد واژگونی لیفتراک در نیشابور حادثه آفرید (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی که گلوی همسرش را برید| فرزندان درخواست قصاص پدر را دارند قتل مسلحانه همسر خیانتکار و معشوقش در ویلا
سرخط خبرها

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی: در استان، صف انتظار برای دریافت جهیزیه نداریم

  • کد خبر: ۲۳۹۶۳۰
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی: در استان، صف انتظار برای دریافت جهیزیه نداریم
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) خراسان‌رضوی گفت: صف انتظار برای دریافت جهیزیه حداقل ۶ ماه بود و گاه تا ۳ سال هم زمان می‌برد، اما صف انتظار جهیزیه ما در استان در سال گذشته و امسال، برداشته شده و اگر هم در صف هستند، برای این است که به‌ مناسبت برسیم.  

به گزارش شهرآرانیوز، رضا سلم‌آبادی امروز (۲۸ تیر ۱۴۰۳)، در مراسم رونمایی از دستاورد‌های کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) خراسان‌رضوی در دولت سیزدهم که در اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه کمیته امداد حضرت امام(ره) یادگار ایشان و به نام ایشان است. رسیدگی به مستضعفان، محرومان و نیازمندان در تمام توصیه‌های امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به مسئولان، تشکل‌ها و خیرین وجود دارد. شهید رئیسی نیز همیشه دغدغه محرومان را داشتند.

وی با بیان اینکه ما همیشه در اهدای کمک‌ها، صف انتظار داشتیم، عنوان کرد: اگر فردی درخواست می‌داد، گاهی شاید یک یا دو سال در صف انتظار می‌ماند. در سال ۱۴۰۱ شاید در چهار‌،پنج ماه ابتدایی سال مشکل داشتیم، اما از شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون، دیگر صف انتظار نداریم.

سلم‌آبادی بیان کرد: صف انتظار برای دریافت جهیزیه نیز حداقل ۶ ماه بود و گاه تا ۳ سال هم زمان می‌برد، اما صف انتظار جهیزیه ما در استان در سال گذشته و امسال، برداشته شده و اگر هم در صف هستند، برای این است که به‌ مناسبت برسیم. سال گذشته، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ جهیزیه به‌ارزش بازاری ۴۰ میلیون تومان را که خودمان ۳۳ تا ۳۴ میلیون تومان خریدیم، اهدا کردیم که براساس ارزش بازاری، ارزش ریالی این جهیزیه‌ها در سال گذشته، بیش‌از ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته، میزبان بیش‌از ۱۰۰ هزار نفر روز برای آموزش بودیم و در هر تابستان، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه‌ای است که به خانواده‌ها در این زمینه پرداخت می‌کنیم. برای اولین بار در کشور، در این دولت، اعتبار زیارت را به خانواده مددجویان می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان در زمینه اشتغال رتبه اول کشور را دارد، تصریح کرد: در زمینه دانش‌آموزی، رتبه دوم کشور را داریم. در میزان کمک‌هزینه خانواده‌های نیازمند بعد از سیستان‌و‌بلوچستان قرار داریم. در حوزه مشارکت‌های مردمی، رتبه اول کشور هستیم. در حوزه مسکن، معادل ۱۴ استان در کشور مسکن می‌سازیم و ۴۴ هزار خدمت را در این سه،چهار سال در حوزه مسکن داشتیم که استان بعد از ما، ۳۴ هزار مورد بوده است.

سلم‌آبادی افزود: خراسان‌رضوی در کشور، یا رتبه اول یا رتبه دوم است که نشان از همراهی دولت در کشور و استان دارد. دهه اول محرم را پشت‌سر گذاشتیم که یکی از برنامه‌هایش، جذب حامی طرح اکرام است. در این ۱۰ روز، رتبه اول کشور را با اختلاف ۱۰۰۰ حامی با استان بعدی داشتیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) خراسان‌رضوی ادامه داد: در سال گذشته، رقم هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی را در زمینه مشارکت مردمی داشتیم. همچنین در سال گذشته، ۸ هزار میلیارد تومان کمک به خانواده‌های نیازمند در سطح استان انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->