پلمب ۶ مرکز خدمات طب سنتی در مشهد سردترین و گرمترین مراکز استانی به روایت سازمان هواشناسی کشور پاکبان‌ها در مشهد اسکورت می‌شوند ثبت‌نام ۵ هزار و ۲۸۱ موکب ایرانی برای اربعین ۱۴۰۳ انتقال دانشجویان آزاد کدام رشته‌ها به پردیس خودگردان دانشگاه های دولتی امکان‌پذیر است؟ تاکنون پشه آئدس در مشهد و خراسان‌رضوی شناسایی نشده است | ۳ نفر مبتلای به تب دنگی در خراسان‌رضوی، مسافر بودند سال تحصیلی ورودی‌های جدید دانشگاه‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود؟ مراقبت از کودکان، سالمندان و مادران باردار در زمان سفر‌های تابستانی مورد تأکید است توصیه‌های اورژانس مشهد برای روز‌های گرم پیش رو | تأخیر در درمان گرمازدگی می‌تواند منجر به مرگ شود پوشش جدید بیمه‌ای برای ۷ داروی ضدسرطان تدابیر طب ایرانی در کنترل پرفشاری خون نحوه شکایت اولیا از لباس فرم مدارس اعلام شد زلزله خراسان جنوبی را لرزاند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعترافات پدری که پسرش را با کلت به قتل رساند بوق زدن نامتعارف و جریمه یک میلیون تومانی ۱۷۲ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته| هر روز متوسط ۲۵ عملیات! واکنش مردم تهران به ممنوعیت تعزیه خوانی برای امام حسین(ع) تب دنگی به اصفهان رسید (۳۰ تیر ۱۴۰۳) قتل رفیق با فلاسک پر از چای داغ!| قاتل قصاص می‌شود
سرخط خبرها

جاده کندوان یکشنبه و سه‌شنبه (۳۱تیر و ۲مرداد ۱۴۰۳) مسدود است

  • کد خبر: ۲۴۰۰۷۷
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
جاده کندوان یکشنبه و سه‌شنبه (۳۱تیر و ۲مرداد ۱۴۰۳) مسدود است
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: محور کندوان روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به منظور ادامه عملیات ایمن‌سازی، در ساعاتی از روز به روی وسایل نقلیه موتوری مسدود می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی صفایی اظهار کرد: این محور فردا حوالی ساعت ۷صبح تا ۱۸، به منظور ایمن‌سازی ازجمله نصب توری سنگ در محدوده نرسیده به پل زنگوله مسدود خواهد شد و روز سه‌شنبه هم در همین ساعات، نصب گالری در منطقه کمرزرد انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در مجموع، نصب ۴۰۰ متر گالری پیش‌ساخته را در دستورکار قرار داریم که بخش عمده‌ای از این عملیات انجام گرفته و در برخی از نقاط از جمله نرسیده به پل زنگوله و نقاطی از هزارچم هم شاهد ریزش سنگ و سنگ‌ریزه بودیم و برای نصب توری سنگ برنامه‌ریزی شده است.

صفایی با بیان اینکه محور کندوان در حوزه ریزش و طغیان سیلاب‌ها، مشکلات خاص خود را دارد، اضافه کرد: با توجه به این موضوع، اقداماتی درحال اجراست که این کارها موجب شده از ابتدای سال جاری خسارت جانی را شاهد نباشیم.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه‌بودن بُعد مسافت در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال، با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

بنابر آمار، به طور میانگین، روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->