ثبت‌نام ۵ هزار و ۲۸۱ موکب ایرانی برای اربعین ۱۴۰۳ انتقال دانشجویان آزاد کدام رشته‌ها به پردیس خودگردان دانشگاه های دولتی امکان‌پذیر است؟ تاکنون پشه آئدس در مشهد و خراسان رضوی شناسایی نشده است | ۳ نفر مبتلا به تب دنگی در خراسان رضوی مسافر بودند سال تحصیلی ورودی‌های جدید دانشگاه‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود؟ مراقبت از کودکان، سالمندان و مادران باردار در زمان سفر‌های تابستانی مورد تأکید است توصیه‌های اورژانس مشهد برای روز‌های گرم پیش رو | تأخیر در درمان گرمازدگی می‌تواند منجر به مرگ شود پوشش جدید بیمه‌ای برای ۷ داروی ضدسرطان تدابیر طب ایرانی در کنترل پرفشاری خون نحوه شکایت اولیا از لباس فرم مدارس اعلام شد زلزله خراسان جنوبی را لرزاند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعترافات پدری که پسرش را با کلت به قتل رساند بوق زدن نامتعارف و جریمه یک میلیون تومانی ۱۷۲ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته| هر روز متوسط ۲۵ عملیات! واکنش مردم تهران به ممنوعیت تعزیه خوانی برای امام حسین(ع) تب دنگی به اصفهان رسید (۳۰ تیر ۱۴۰۳) قتل رفیق با فلاسک پر از چای داغ!| قاتل قصاص می‌شود فوت مرد ۳۶ساله بر اثر برق‌گرفتگی در مشهد (۳۰ تیر ۱۴۰۳) در هر شبانه‌روز، ۵۰۰ ایرانی دچار سکته مغزی می‌شوند درگیری با سارق به قتل انجامید جاده کندوان یکشنبه و سه‌شنبه (۳۱تیر و ۲مرداد ۱۴۰۳) مسدود است واژگونی خودرو پیکان در بلوار وکیل آباد مشهد (۳۰ تیر ۱۴۰۳) ۲ کشته در تصادف دلخراش در مه‌ولات خراسان رضوی (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زلزله خراسان جنوبی را لرزاند (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۰۱۲۱
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
زلزله خراسان جنوبی را لرزاند (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
بامداد امروز، یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۴ و ۴۲ دقیقه و ۷ ثانیه زلزله‌ای با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر منطقه گزیک در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش شهرآرانیوز، بامداد امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۴ و ۴۲ دقیقه و ۷ ثانیه زلزله‌ای با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر منطقه گزیک در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

جزئیات زلزله:

تاریخ وقوع زلزله:     

یکشنبه، ۳۱ تیر ۱۴۰۳ در ۰۴:۴۲:۰۷
(وقت محلی - تهران)

۲۰۲۴-۰۷-۲۱، ۰۱:۱۲:۰۷
(UTC)
بزرگی زلزله:     

۴.۵
نوع بزرگی:     

MN
موقعیت رومرکز زلزله:     ۳۳.۱۴ شمالی و ۶۰.۳۰ شرقی
عمق:     ۶ کیلومتر
عدم قطعیت مکانی:     ۰.۸۷+/- کیلومتر در جهت شمالی - جنوبی
۲.۲۲+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی
منطقه:     

استان خراسان جنوبی
فاصله‌ها:     

۱۷ کیلومتری گزیک، خراسان جنوبی
۳۶ کیلومتری اسدیه، خراسان جنوبی
۵۵ کیلومتری قهستان، خراسان جنوبی

منبع:موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->