تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود درباره راهکارهای مدیریت اضطراب در خانه آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳) پشه آئدس عامل ۴ بیماری | ۸۰ درصد مبتلایان تب دنگی علائم خفیف دارند همه در مدیریت مصرف آب همراه باشیم دهک‌های یک تا چهار، با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه می‌شوند روایتی متفاوت از دیدار تولیت آستان قدس با خانواده خیرخواه مشهدی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٣ مرداد ١۴٠٣) | دمای مشهد به ۴۰ درجه می‌رسد چاقی ارتباط تنگاتنگی با اضطراب و افسردگی دارد ابلاغ شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برنامه رژیم غذایی باید زیر نظر پزشک متخصص تغذیه انجام شود آفت کشی یا  آدم کشی؟ | درباره خطر استفاده از خدمات سم‌پاش‌های غیرمجاز صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد
سرخط خبرها

برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس

  • کد خبر: ۲۴۰۸۸۸
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: دریافت وجه در زمان ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید از سوی مدارس دولتی ممنوع است و با مدیران متخلف در این زمینه، برخورد قاطع می‌شود.

محمد شم‌آبادی روز چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: با هرگونه تخلف در زمان ثبت‌نام، بدون اغماض و چشم‌پوشی برخورد قاطع قانونی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای تیرماه جاری تاکنون و از آغازبه‌کار ستاد ثبت‌نام استان، بازدید‌های نظارتی و بررسی و رصد روند ثبت‌نام در مدارس استان آغاز شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: مدارس شامل مدارس هیئت‌امنایی، نمونه‌دولتی و مدارس عادی حق اخذ صرفاً وجوه کتاب، بیمه و لباس‌کار (ویژه هنرستان‌ها) را از والدین در زمان ثبت‌نام دارند و هرگونه دریافت وجوه اضافی تحت هر عنوانی، غیرقانونی و تخلف است.

وی تأکید کرد: هرگونه کمک‌ اولیا کاملاً به صورت اختیاری و در خارج از فصل ثبت‌نام، بلامانع است و در فصل ثبت‌نام قانونی نیست.

شم‌آبادی بیان کرد: والدین دانش‌آموزان میان‌پایه در صورت عدم تغییر آدرس منزل یا عدم تمایل به جابه‌جایی مدرسه، نیازی به مراجعه به مدرسه جهت ثبت‌نام فرزندشان در پایه بعدی، ندارند.

وی افزود: اما والدین دانش‌آموزان پایه هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم به‌دلیل تغییر مقطع و مدرسه باید پرونده تحصیلی و کارنامه فرزند خود را از مدرسه دریافت و جهت ثبت‌نام، به صورت حضوری به مدرسه بعدی مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->