حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه «رویای نیمه شب» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) بازگشت «پاورقی» به آنتن سیما + زمان پخش کتاب‌های پرفروش‌ کانون پرورش فکری در نخستین ماه تابستان ۱۴۰۳ معرفی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) پخش انیمیشن «مینیون‌ها» برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس اختصاص رایگان فیبر نوری به همه سینماهای کشور حکایت نظریه آلبرت و کفش‌های آن سه مرد مروری کوتاه بر زندگی امیراشرف آریان پور، موسیقی دان و پژوهشگر نام آور ایرانی اکران «روزی روزگاری آبادان» با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما «ماداگاسکار ۱» و «آلفا و امگا ۳» در شبکه‌های امید و کودک پایان نگارش فیلمنامه «اخراجی‌ها ۴» سینما و تئاتر مشهد در گرمای بی‌سابقه تعطیل است؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) فراخوان جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک منتشر شد تعطیلی تئاترهای مشهد در روز شهادت امام زین‌العابدین (ع) (۱۰ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سینما و تئاتر مشهد در گرمای بی‌سابقه تعطیل است؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۱۳۴۰
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
سینما و تئاتر مشهد در گرمای بی‌سابقه تعطیل است؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳)
گرمای بی‌سابقه کشور ادارات و بسیاری از مراکز را به تعطیلی کشانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالیکه گرمای بی‌سابقه کشور علاوه بر ادارات دولتی، بسیاری از مراکز فرهنگی، ورزشی و ... را به تعطیلی کشانده است، خبری از تعطیلی سینما و تئاتر به چشم نمی‌خورد.

در پیگیری این موضوع از مسئولان اداره کل ارشاد خراسان رضوی، اعلام شد تعطیلی سینما و تئاتر بر اساس ابلاغیه کشوری صورت می‌پذیرد و به دلیل اینکه هیچ ابلاغی در این زمینه به استان نرسیده است، تعطیلی سینما و تئاتر در خراسان رضوی و مشهد نیز منتفی است.

با توجه به سرپوشیده بودن فضای سینما و تئاتر و لزوم استفاده از وسایل سرمایشی و ابزار روشنایی، عجیب است که هیچ ابلاغی در زمینه تعطیلی سینما و تئاتر صادر نشده است.

باید دید با توجه به تداوم گرمای شدید و تعطیلی ادارات دولتی و دیگر مراکز  سرپوشیده کشور تا فردا، تصمیمی در این‌باره گرفته می‌شود یا نه. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->