شاهد وجود انحصارطلبی در صدا و سیما هستیم | ریزش شدید مخاطب با پخش تکراری سریال‌ها کنسرت «حسین علیزاده» در شهر‌های اروپایی «ادی ردمین» قاتل خونسرد سریال «روز شغال» شد جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فراخوان داد توضیح وزیر ارشاد درباره فیلم‌هایی که بازیگر بی‌حجاب دارند ناگفته‌های مهران مهام از پرونده مرگ زهره فکور + ویدیو اهدای نشان شوالیه ادب و هنر به «تام کروز» در فرانسه ضبط فصل هفتم سریال «پایتخت» آغاز شد + فیلم پنهان‌شدن در غشای کلمات | چند خطی درباره کتاب «زندگی در آمنیون»، مجموعه شعر قاسم رفعت‌حسینی حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه «رویای نیمه شب» «نسیم حرم» و «از سرگذشت» پر‌بازدیدترین و پر‌نشرترین برنامه‌های سیما شد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) بازگشت «پاورقی» به آنتن سیما + زمان پخش کتاب‌های پرفروش‌ کانون پرورش فکری در نخستین ماه تابستان ۱۴۰۳ معرفی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) پخش انیمیشن «مینیون‌ها» برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس
سرخط خبرها

«نسیم حرم» و «از سرگذشت» پر‌بازدیدترین و پر‌نشرترین برنامه‌های سیما شد

  • کد خبر: ۲۴۱۴۲۲
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
«نسیم حرم» و «از سرگذشت» پر‌بازدیدترین و پر‌نشرترین برنامه‌های سیما شد
طبق تحلیل داده کاوی معاونت فضای مجازی در ایام محرم برنامه‌های «نسیم حرم» و «از سرگذشت» به ترتیب ۴۹ و ۳۰ میلیون بیشترین بازدید را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق تحلیل داده کاوی معاونت فضای مجازی، هم در بخش پرنشرترین و هم در بخش پربازدید‌ترین و بررسی‌های عمیق تحلیل‌گران شبکه اجتماعی از برنامه‌های شاخص رسانه ملی در ایام محرم در شبکه‌های اجتماعی و‌پیام رسان‌های داخلی برنامه‌های نسیم حرم و از سرگذشت به ترتیب ۴۹ و ۳۰ میلیون بیشترین بازدید را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است.

همچنین بر اساس میزان انتشار محتوا نیز برنامه‌های «ازسرگذشت» و «نسیم حرم» نیز پس از برنامه حسینیه معلی رتبه دوم و سوم را به ترتیب برای میزان انتشار محتوا بدست آوردند.

‎ شبکه نسیم فقط یک، برنامه محرمی نداشت و در ساعات روز مخاطبین می‌توانستند برنامه‌ای با سبک و سیاق مختلف و فرم‌های متفاوت با محتوای عاشورایی ببینند.

شبکه نسیم از شانزدهم تیرماه و یک روز قبل از شروع ماه محرم، جدول پخش خود را عوض کرد و برنامه‌های تولیدی جدید از جمله سری جدید «از سرگذشت»، «مجلس واقعه»، «نسیم حرم»، «آن لحظه»، «من حسین (ع) را دوست دارم»، «نسیم آوا» و «با حسین (ع) حرف بزن» به مخاطبانش ارائه داد.

برنامه «از سرگذشت» به تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری، کامران شهریوری و اجرای علی اکبر قلیچ هر شب ساعت۲۱ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود. این برنامه در دو شب با مطرح کردن سوژه اجتماعی و در قسمت دوم با حضور یک اهالی هنر زندگی خودش را مطرح کرده و در جایی که نقطه عطفی با سوژه اجتماعی دارد به قسمت دوم برنامه اضافه می‌شود.

همچنین برنامه «نسیم حرم» نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا خوش بیان با اجرای مصطفی امامی هر شب ساعت یک بامداد از شبکه نسیم به روی انتن رفت. این برنامه با حضور مداحان معروف و گفتگو با مادران شهید از شبکه نسیم پخش شد.

منبع: دانشجو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->