اعتراف به قتل پای بساط قمار در مشهد + عکس ادارات دولتی مشهد دستورالعمل کاهش مصرف برق را رعایت کردند؟ چند توصیه برای پیشگیری از تب دنگی | مهم‌ترین علائم اولیه تب دنگی کدام است؟ بیماری «هاری»، علت مرگ مرد مشهدی | عاقبت بازی با توله‌های سگ پاکوتاه ارسال لایحه دوفوریتی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی |حداقل‌بگیران هم شامل متناسب‌سازی حقوق می‌شوند (۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۳) | آخرهفته گرم در مشهد فراهم شدن امکان مشاهده سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور فقط دانشجومعلمان سال آخر آموزگاری می‌توانند به کلاس درس بروند مهلت ثبت سفارش کتب درسی پایه‌‎های اول، هفتم و دهم؛ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ پلمب ۴۵ مرکز مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان کشوری ظرف ۷۲ ساعت نقش ویتامین‌های B و C در کاهش استرس ناشی از قرار گرفتن در هوای گرم خون‌های اهدایی ایرانی‌ها جزو سالم‌ترین‌های دنیاست اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۹ مرداد ۱۴۰۳) بازنشستگان را دریابید | فاصله حقوق بازنشستگان با «خط فقر» بیش از ۲۰ میلیون تومان است زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلمب ۴۵ مرکز مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۱۹۱۲
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
پلمب ۴۵ مرکز مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳)
مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۵ مرکز غیر‌مجاز مداخله‌گر سلامت در حیطه پوست و مو در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، پلمب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید کاظم غفاریان با بیان اینکه این آمار نسبت به سال قبل، رشد ده‌درصدی داشته است، اظهار کرد: تمامی موارد به مراجع قضایی جهت رسیدگی و برخورد ارجاع شده است.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه با بیان اینکه مداخله‌گران سلامت بدون داشتن مدرک تخصصی اقدام به ارائه خدمات به مراجعین داشتند، از عموم مردم خواست در زمان مراجعه به مراکز نسبت به پروانه صلاحیت پزشکی اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به کلیه استعلامات پرسنلی شاغل در مراکز و مؤسسات ارجاعی از طرف واحد اعتباربخشی در سامانه جامع نظارت و کارتابل صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰۱ بازدید پیرو گزارشات مردمی در سامانه‌های ۱۹۰ و TMS برای شناسایی و برخورد با متخلفان و مداخله‌گران سلامت انجام شده است.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه تعداد ۵۱۰ مورد شکایت در سامانه ۱۹۰ در حوزه درمان ثبت گردیده است، اظهار کرد: از این موارد، صددرصد موارد استخراج و در دستورکار کارشناسی قرار گرفت که از این تعداد، ۹۷ درصد مورد رسیدگی و منجر به پاسخگویی و بارگذاری در سامانه ۱۹۰ شده است.

دکتر غفاریان افزود: رسیدگی صددرصدی به تعداد ۸۳ شکایت به سامانه جامع نظارت، پاسخ به کلیه استعلامات ارسالی از مراجع قضایی و کلانتری‌های سطح شهر و نظارت بر عملکرد کارشناسان نظارت بر درمان شهرستان‌های تابعه از اقدامات مدیریت نظارت بر درمان در حوزه رسیدگی به شکایات به شمار می‌رود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->