تاج فیروز: سالن قدیمی مهران مشهد نوسازی می‌شود | طرح مولد سازی به توسعه اماکن ورزشی کمک می‌کند پرسپولیس - سپاهان؛ احتمالا در ورزشگاه جدید کرمان چراغ سبز پرسپولیس برای بازی در مشهد نتیجه و ویدئو بازی نوشاد عالمیان و رقیب ژاپنی در تنیس روی میز المپیک پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | نوشاد هم حذف شد فوتبال چهارده‌ساله‌ها در نیمه‌نهایی لیگ مشهد رکوردشکنی دختران والیبالیست خراسان در کشور تاریخ و ساعت دیدار دوستانه آرسنال و لیورپول | دوئل آرتتا و اسلوت پیش از شروع لیگ تعمیرات اساسی در چمن شماره ۲ تختی مشهد | وصله‌های نو بر تن تختی دو! تاریخ و ساعت دیدار رئال مادرید و میلان (۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳) | آزمون بزرگ آنچلوتی مقابل روسونری سیدبندی لیگ نخبگان اعلام شد درخواست استقلال برای برگزاری بازی‌های خانگی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد استقلال باارزش ترین تیم ایران شد هالند، مصدوم بزرگ منچسترسیتی در پیش‌فصل بی‌توجهی کمیته بین‌المللی المپیک نسبت به اعتراض‌ها برای حضور اسرائیل در المپیک پاریس نتیجه و ویدئو مسابقه مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال گروه C المپیک پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | جاور و نوروزی در جایگاه شانزدهم المپیک ورزشگاه تختی و مسئله میزبانی از مسابقات بین المللی پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز پنجم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سیستم مورد علاقه گاریدو در پرسپولیس بلاتکلیفی پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی پشت پرده ماجرای بازگشت احتمالی نعمتی به پرسپولیس نیم نگاه استقلال به مهاجم مازاد پرسپولیس
سرخط خبرها

فوتبال چهارده‌ساله‌ها در نیمه‌نهایی لیگ مشهد

  • کد خبر: ۲۴۲۲۹۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
فوتبال چهارده‌ساله‌ها در نیمه‌نهایی لیگ مشهد
فوتبال کمتر از ۱۴ سال دسته‌اول باشگاه‌های مشهد به ایستگاه نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کمتر از چهارده‌سال باشگاه‌های مشهد سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان به ایستگاه نیمه‌نهایی رسید و چهار تیم فدک، اثر، فولاد و ذوب‌آهن توانستند جواز حضور در این مرحله را به دست آورند. تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد از گروه اول و فدک و اثر از گروه دوم این رقابت‌ها به جمع چهار تیم برتر رسیدند تا حالا در رقابتی جذاب و مهیج فینالیست‌ها و صعودکرده‌ها به لیگ استان مشخص شوند. مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال کمتر از چهارده‌سال باشگاه‌های مشهد امسال در دو گروه سیزده و دوازده‌تیمی برگزار شد و در پایان دور گروهی چهار تیم توانستند خودشان را به مرحله ماقبل‌پایانی برسانند. در پایان جدال‌های گروهی نیز تیم‌های سایپا و گلستان علی از گروه اول و تیم‌های فردانوین و باهنر از گروه دوم به لیگ دسته‌دوم سقوط کردند.

همه‌چیز درباره جدال‌های گروه اول

در رقابت‌های گروه اول این مسابقات تیم ذوب‌آهن با ۳۶ امتیاز صدرنشین و تیم فولاد با ۳۳ امتیاز به‌عنوان تیم دوم انتخاب شدند. این در حالی است که تیم پرسپولیس با ۳۰ امتیاز در تعقیب این دو تیم بود و از تیم چهارم به بعد فاصله امتیازات با سه تیم بالانشین زیاد بود و نمی‌شد شانسی را برای آنها متصور بود. در جدول این گروه تیم گلستان علی از همان ابتدا بدون امتیاز و با تفاضل گل ۴۰- قعرنشین و سقوطش مسجل بود. اما دو تیم نُه‌امتیازی بالاسر این تیم برای بقا می‌‎جنگیدند که درنهایت تیم سعدآباد به لطف تفاضل گل از مخمصه سقوط نجات پیدا کرد و در مقابل این سایپا بود که به دسته پایین‌‎تر افتاد.

همه‌چیز درباره جدال‌های گروه دوم

پیچیدگی‌ها در گروه دوم این رقابت‌ها بیشتر بود؛ گروهی که فقط دوازده تیم در آن حضور داشتند و تیم‌های فدک و اثر تا روز آخر برای صدرنشینی با یکدیگر رقابت داشتند. فدک ۲۹ امتیازی و اثر ۲۸ امتیازی شدند.
تیم امید سپهر، تیم سوم جدول، هم ۲۴ امتیاز داشت، اما دیگرتیم‌ها با این چهار تیم فاصله داشتند. در پایین جدول نیز فردانوین و باهنر به‌ترتیب با سه و چهار امتیاز افتادند و تیم نصر هفت‌امتیازی از خطر سقوط گریخت.

جدال‌هایی از جنس فولاد

در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها که پنجشنبه برگزار می‌شود، تیم ذوب‌آهن باید به مصاف اثر برود و فولاد هم پذیرای فدک خواهد بود. بازی تیم‌های ذوب‌آهن و اثر از ساعت ۹ فردا برگزار می‌شود و فولاد و فدک هم از ساعت ۱۱ به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیدار‌هایی که هردو در زمین چمن نصرت مشهد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->