چشم انتظاری بازنشستگان برای صدور احکام حقوقی | آیا حقوق مردادماه بازنشستگان با مبلغ متناسب‌سازی واریز می‌شود؟ پاکبان کاشانی بسته میلیاردی را به صاحبش بازگرداند + عکس نوجوان مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید ( ۱۳ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ١٣ مرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما و وزش شدید باد واکسیناسیون رایگان تب‌برفکی ۲ هزار دام سبک در طرقبه‌شاندیز توسط جهادگران بسیجی حوادث ناشی از غرق‌شدگی در مشهد چهاربرابر افزایش یافت حذف بیماری هپاتیت‌B در دستورکار قرار گرفته است  تاریخ اعزام‌به‌خدمت مشمولان خدمت سربازی در شهریور ماه ۱۴۰۳ تغییر کرد تولید پنیر‌های گران‌قیمت با شیر الاغ تکذیب شد آیین اعطای جایزه «حقوق بشر اسلامی» در تهران برگزار خواهد شد گفت‌وگوی شهرآرانیوز با مدال‌آوران مشهدی المپیاد‌های جهانی | از مشهد تا انگلیس و قزاقستان داستان فرش های سرقتی سعدآباد به کجا رسید؟ شیر مادر در تکامل سیستم دفاعی کودک نقش بسزایی دارد بیماری نامرئی ام‌اس
سرخط خبرها

تاریخ اعزام‌به‌خدمت مشمولان خدمت سربازی در شهریور ماه ۱۴۰۳ تغییر کرد

  • کد خبر: ۲۴۲۷۲۷
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
تاریخ اعزام‌به‌خدمت مشمولان خدمت سربازی در شهریور ماه ۱۴۰۳ تغییر کرد
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به هم‌زمانی تاریخ اعزام‌به‌خدمت مشمولان اعزامی شهریورماه با مراسم اربعین حسینی، دوره آموزش رزم مقدماتی، ۱۷ شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به هم‌زمانی تاریخ اعزام‌به‌خدمت مشمولان اعزامی شهریورماه با مراسم معنوی اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و بهره‌مندی مشمولان از فیوضات این مراسم، دوره آموزش رزم مقدماتی این دسته از عزیزان، در تاریخ هفدهم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

این دسته از مشمولان باید روز چهارشنبه (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبر سربازی در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، روبیکا و ایتا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->