استعفای اعتراضی افسران رژیم صهیونیستی سردار سلامی: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت انهدام چندین پهپاد اوکراینی توسط روسیه (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) وعده مجدد وزیر برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول! گردان‌های القسام: عملیات تیراندازی قهرمانانه ماهر الجازی از نتایج طوفان الاقصی است تظاهرات هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق تبادل اسرا (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور پزشکیان به اقلیم کردستان سفر می‌کند هیچ گزینه ای را معرفی نکردیم| این انتخاب از سوی دولت خواهد بود رهبر انقلاب: فداکاری جوان‌های یک ملت، پشتوانه عظیم برای پیشرفت آن ملّت است پزشکیان: مدیران بنگاه‌های دولتی غیر سودده باید در زیان سهیم باشند تظاهرات هزاران نفر در پایتخت پاکستان برای آزادی عمران‌خان جزئیات طرح جدید آمریکا برای آتش‌بس در غزه نوستراداموس آمریکا هریس را پیروز انتخابات خواند پزشکیان: کمک کنید که پاسخگوی مردم باشیم «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام ترور شده است؟ نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟
سرخط خبرها

نماینده حماس در ایران: برخی اظهارنظر‌های رسانه‌ای درباره ترور شهید هنیه غیرتخصصی است

  • کد خبر: ۲۴۲۶۳۳
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
نماینده حماس در ایران: برخی اظهارنظر‌های رسانه‌ای درباره ترور شهید هنیه غیرتخصصی است
نماینده حماس در ایران گفت: مسئولان ذی‌ربط به ما اطلاع داده‌اند، تیم‌های فنی ایرانی در حال انجام تحقیقات هستند و نظر تحلیلی آن‌ها برخلاف برخی اظهارنظر‌های رسانه‌ای است.

به گزارش شهرآرانیوز، خالد قدومی برخی اظهارنظرهای رسانه‌ای درباره ترور شهید هنیه را غیرتخصصی دانست و گفت: ممکن است چنین‌اظهاراتی خوراک تبلیغاتی برای دشمن فراهم کند؛ در حالی که مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) با تأثر شدید از حمله به مهمان عزیز سخن گفته و رئیس‌جمهور شریف و شجاع ایران (حفظه‌الله) نیز احساس مسئولیت سنگینی می‌کنند؛ چراکه این اتفاق در کشور ایران رخ داده و امنیت ملی و تمامیت ارضی و حیثیت و اعتبار ایران نیز هدف این اقدام تروریستی بوده است.

این رهبر حماس تأکید کرد که خطی خبری در رسانه‌های دشمن اسرائیلی و آمریکا دنبال می‌شود که با انتشار شایعات و سخن‌گفتن از بمب‌گذاری، از رژیم جنایتکار صهیونیستی در قبال این حمله تروریستی رفع مسئولیت می‌کند و باعث تفرقه و اختلاف‌افکنی می‌شود. از این رو نباید با اظهاراتی ناسنجیده این خط رسانه‌ای دشمن تقویت شود.

وی تاکید داشت: مصیبت یکی است و همه چه ایران چه امت اسلام داغدار هستیم. حمله به کل محور مقاومت در کشور مقاوم ایران علیه رهبری مبارزه و نستوه صورت گرفته است. اکنون در حالی که هنوز تحقیقات ادامه دارد و دو روز از این حادثه تروریستی نگذشته و مهم‌تر این که هنوز پیکر پاک این شهید به خاک سپرده نشده است و خون ایشان هنوز بر زمین بوده و خشک نشده است، نباید با اظهاراتی غیر تخصصی دستاویزی در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داد.

نماینده حماس در ایران تاکید کرد که اکنون زمان آن است که چگونه همه یکصدا و متحد علیه حمله صهیونیستی علیه رهبران خود و مقاومت بایستیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->