نتانیاهو و خانواده‌اش به پناهگاه زیرزمینی می‌روند آیت‌الله علم‌الهدی: شورای هماهنگی تبلیغات ضامن حفظ حضور مردم در تداوم انقلاب است رئیس جمهور: در چینش کابینه، اولویت با افراد قائل به بهره‌گیری از همه ظرفیتها است سفیر عراق در تهران: زائرانی از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: توانمندی داخلی در عرصه فرهنگ، دغدغه وزیر فرهنگ دولت چهاردهم باشد قاتل شهید امنیت «نادر بیرامی» قصاص شد ظریف به انتقاد از نحوه چیدمان صندلی‌ها در دیدارهای پزشکیان واکنش نشان داد افتتاح مرکز «جنگال» پدافند هوایی شرق کشور لغو روادید بین ایران و تاجیکستان به زودی اجرایی می‌شود معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دولت چهاردهم مصمم به ارتقای سطح روابط دولت و مجلس است لبنان درباره تشدید تجاوزات اسرائیل و بی‌ثباتی در منطقه هشدار داد سخنگوی وزارت خارجه: غرب حیثیت و شرافت خود را در جنگ علیه ‎غزه باخته است متقاضیان دریافت خودرو نیازی به گواهینامه ندارند اراضی با ادعای وقف، برای مردم مشکل‌ساز شده است دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه به جمهوری آذربایجان سفر کرد مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه: همه ایرانیان در بنگلادش در سلامتی کامل هستند وعده رئیس جمهور بنگلادش برای برگزاری انتخابات در سریع‌ترین زمان آیا ادارات و بانک‌های استان یزد روز چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: توانمندی داخلی در عرصه فرهنگ، دغدغه وزیر فرهنگ دولت چهاردهم باشد

  • کد خبر: ۲۴۳۵۶۶
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: توانمندی داخلی در عرصه فرهنگ، دغدغه وزیر فرهنگ دولت چهاردهم باشد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طیف وسیعی از مسئولیت‌ها و مأموریت‌ها را در کشور دارد؛ بنابراین وزیر مربوطه علاوه بر داشتن شرایط عمومی و ابتدایی یک وزیر باید نگاهی جامع به توانمندی داخلی در عرصه فرهنگ و کسب اعتماد هنرمندان نیز داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی‌امیری درباره ویژگی‌های کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد:‌ معیارهایی که رهبر معظم انقلاب در جلسه دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم مطرح کردند، یک میثاق کلی نمایندگان با دولت چهاردهم است تا نمایندگان مردم به وزرایی اعتماد کنند که ویژگی‌های برشمرده رهبری را داشته باشند. از سوی دیگر شعار رئیس‌جمهور محترم نیز تأکید بر وفاق ملی و استفاده از همه ظرفیت‌ها در اداره دولت چهاردهم بوده است.

وی ادامه داد: بنابراین انتظار داریم فقط یک جناح خاص برای حضور در کابینه چهاردهم مورد توجه رئیس‌جمهور محترم قرار نگیرد. همکاران ما در مجلس شورای اسلامی بنای همکاری با دولت را مطابق با خط‌کشی رهبر معظم انقلاب در انتخاب وزرا خواهند داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ویژگی‌های وزیر فرهنگ و ارشاد دولت چهاردهم عنوان کرد:‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طیف وسیعی از مسئولیت‌ها و مأموریت‌ها را در کشور دارد؛ بنابراین وزیر مربوطه علاوه بر داشتن شرایط عمومی و ابتدایی یک وزیر باید نگاهی جامع به توانمندی داخلی در عرصه فرهنگ و کسب اعتماد هنرمندان نیز داشته باشد. همچنین باید ارزش‌های ملی، انقلابی و دینی را در مباحث فرهنگی در اولویت قرار دهد.

اخلاقی در پایان، تأکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تعهد و تخصص داشته باشد و امیدوارم دولت چهاردهم و شخص رئیس‌جمهور با توجه به این موارد، وزرای خود را به مجلس دوازدهم معرفی کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->