فرش‌آرا، قعرنشین جدید فوتسال ایران رکورد هادی ساعی فعلاً دست نیافتنی شد توجه تلویزیون به کشتی حسن یزدانی احتمال حضور ارونوف مقابل ذوب آهن تعجب گاریدو از میزبانی تیمش در اراک دلال ها بلای جان پرسپولیس سورپرایز تاج: پرسپولیس و ذوب آهن با Var رئیس جمهور: حسن یزدانی «تا پای جان برای ایران» را معنا کرد نتیجه و ویدیو بازی فینال مهران برخورداری و حریف تونسی در تکواندوی المپیک| حیف، حیف، حیف حال پدر حسن یزدانی بد شد| تبعات یک شکست نتیجه و ویدیو کشتی حسن یزدانی در فینال المپیک پاریس| یک کتف برای طلا کم بود نتیجه و ویدیو کشتی امیرحسین زارع و طاها آکول در المپیک| یک فینالیست دیگر برای ما از پیاده‌روی قهرمان کنار ایفل تا چشم‌ها به حسن یزدانی اتفاق عجیب در فرانسه| کشتی فرنگی نه افتتاحیه المپیک را دید، نه اختتامیه! جمله جالب حسن رنگرز و حمید سوریان در پاریس نتیجه و ویدئو بازی مهران برخورداری در نیمه نهایی تکواندو المپیک برابر حریف کره‌ای (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | شاهکار مهران تکمیل شد نتیجه و ویدئو بازی میرمصطفی جوادی در وزنه برداری المپیک پاریس (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | جوادی به برنز نرسید انتخابات هیئت‌ فوتبال خراسان‌رضوی با فرمول جدید برگزار می‌شود
سرخط خبرها

انتخابات هیئت‌ فوتبال خراسان‌رضوی با فرمول جدید برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۴۰۸۳
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
انتخابات هیئت‌ فوتبال خراسان‌رضوی با فرمول جدید برگزار می‌شود
انتخابات تعیین ریاست هیئت‌ فوتبال خراسان‌رضوی که این روزها به چالشی بزرگ برای فوتبال استان بدل شده، گویا قرار است پس از دهه آخر صفر برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، از هیئت‌فوتبال خبر می‌رسد فدراسیون سرانجام با سازمان بازرسی استان به تفاهم رسیده و قرار بر این است که انتخابات با فرمول هشت به‌علاوه چهار برگزار شود. یعنی چهار نامزد ثبت‌نام اول انتخابات و هشت نامزد ثبت‌نام دوم با هم تجمیع و انتخابات با دوازده نامزد برگزار شود.

البته ناگفته نماند از میان چهار نامزد اولی، یکی که محمود قربانیار باشد، هم‌اکنون معاون ورزشی مدیرکل ورزش‌وجوانان است و در انتخابات شرکت نمی‌کند و دیگری هم احمد آخوندی است که ریاست هیئت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان را دارد و دیگر در انتخابات هیئت‌فوتبال شرکت نخواهد کرد.

 با این اوصاف، سه نامزد از ثبت‌نام اولیه انتخابات هیئت‌فوتبال، یعنی محسن ترکی، محمدرضا رضوی‌راد و جعفر قدیری همراه هفت نامزد ثبت‌نام دوم یعنی فاطمه شریف، سیدخلیل موسوی، حسین پروانه، حمیدرضا ذکاوتی، مرتضی صادقی، حمیدرضا طاهری و ناصرالدین گرامی باید انتخابات را برگزار کنند.

 گفته می‌شود قرار بوده انتخابات هفته آینده برگزار شود، اما شلوغی مشهد در دهه آخر صفر موجب شده است تا مشهد پیشنهاد برگزاری انتخابات پس از دهه آخر صفر را ارائه دهد. این پیشنهاد گویا با موافقت فدراسیون همراه شده است و اگر اتفاق عجیب‌وغریبی نیفتد، سرانجام تکلیف فوتبال استان مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->