انصارالله یمن آمریکا را پشتیبان اسرائیل خواند بررسی سه شیفته وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس اردن: به هیچ کس اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نمی‌دهیم نماینده ادوار مجلس: پزشکیان باید با قاطعیت، کابینه‌اش را اعلام کند پایگاه آمریکا در شرق سوریه بر اثر حمله پهپادی دچار حریق شد بلینکن خطاب به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تشدید تنش به نفع هیچ طرفی نیست فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ به دلیل نقص فنی + جزئیات پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه هدف قرار گرفت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) نماینده ایران در سازمان ملل: آتش‌بس در غزه ارتباطی به حق ما برای دفاع از خود ندارد اعزام ۲۰ هزار نیروی کمکی به ماموریت اربعین ۱۴۰۳ رئیس جمهور برزیل: همه سرنشینان هواپیمای مسافربری جان باخته‌اند شهات پنج فلسطینی در مرکز غزه آنروا: ۲۰۵ امدادگر در غزه کشته شدند دبیرکل سازمان ملل از هر گونه حرکت به سوی آتش بس غزه استقبال می‌کند انتقاد تند مقام‌های امنیتی اسرائیل: نتانیاهو امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد تصمیم آمریکا بر پایان تحقیقات درباره نقض حقوق فلسطینی‌ها در کرانه باختری گردان‌های القسام: آماده اجرای دستورات السنوار هستیم وال استریت ژورنال: ایران برنامه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد سردار فدوی: دستور رهبر انقلاب برای مجازات اسرائیل انجام می‌شود شهادت ۲ خبرنگار دیگر در غزه | تعداد شهدای رسانه به ۱۶۸ نفر رسید (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حمایت کشورهای مختلف از مذاکرات آتش‌بس درباره نوار غزه
سرخط خبرها

فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ به دلیل نقص فنی + جزئیات

  • کد خبر: ۲۴۴۱۴۶
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ به دلیل نقص فنی + جزئیات
هواپیمای حامل ترامپ به دلیل مسائل فنی در مسیر مونتانا مجبور به فرود اضطراری شد، اما رئیس جمهور سابق آمریکا در سلامت کامل است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از مقام‌های فرودگاه بین‌المللی «بیلینگز-لانگ» در مونتانا اعلام کرد: «هواپیمای حامل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور به دلایل فنی مجبور شد فرود اضطراری داشته باشد. امیدواریم او بتواند با یک جت شخصی به بووزمن برود تا در تجمع انتخاباتی شرکت کند.»

به نوشته مجله نیوزویک، رئیس جمهور سابق آمریکا در هواپیمای خود به نام «ترامپ فورس وان» به سمت بووزمن می‌رفت که مشکل فنی هواپیما را مجبور به توقف برنامه ریزی نشده در بیلینگز کرد.

انتظار می‌رود ترامپ به موقع برای برگزاری این تجمع با هواپیمای دیگری راهی بووزمن شود، جایی که قرار است ساعت هشت شب به وقت محلی سخنرانی کند.

ماهیت دقیق مشکل مکانیکی که هواپیمای ترامپ را مجبور به فرود در ۱۴۰ مایلی شرق مقصد مورد نظر خود کرد، همچنان نامشخص مانده است.

«ترامپ فورس وان»، یک هواپیمای بوئینگ ۲۰۰-۷۵۷ است که رئیس جمهور سابق برای سفر‌های شخصی و حمل و نقل خود به برخی رویداد‌های مبارزات انتخاباتی مانند گردهمایی روز جمعه مونتانا از آن استفاده می‌کند. این هواپیما در سال ۱۹۹۱ ساخته شد و از سال ۲۰۱۶ توسط ترامپ برای اهداف کمپین ریاست جمهوری استفاده می‌شود.

ماه گذشته، پس از اینکه ترامپ سناتور جی. دی ونس را به عنوان معاون خود اعلام کرد هواپیمای جدیدتری از مدل ۸۰۰-۷۳۷ که اکنون با آرم «ترامپ/ونس» مزین شده و اولین بار در سال ۲۰۰۲ پرواز کرد، مورد استفاده قرار داد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->