احمد میدری، وزیر پیشنهادی کار کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت کیست؟ + بیوگرافی و سوابق عباس عراقچی، وزیر پیشنهاد وزارت امور خارجه کیست؟ + بیوگرافی و سوابق عبدالناصر همتی کیست؟ بیوگرافی و سوابق سردار سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور کیست؟ + بیوگرافی و سوابق سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات کیست + بیوگرافی سوابق سید ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات کیست؟ + بیوگرافی و سوابق امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع کیست؟ + بیوگرافی و سوابق «ابوالفضل کیانی» به عنوان رئیس‌دفتر معاون‌اول رئیس‌جمهور منصوب شد + سوابق و بیوگرافی بیماری سل در بین مردم سیستان در پی طوفان‌های گردوخاک شیوع پیدا کرد یونیسف: خشونت علیه کودکان در غزه باید متوقف شود شورای امنیت برای بررسی کشتار مدرسه التابعین در غزه نشست اضطراری برگزار می‌کند ناظران کمیسیون‌ها و هیئت‌های نظارتی مجلس دوازدهم انتخاب شدند بایدن در رابطه با تهدید پاسخ به رژیم صهیونیستی، به ایران پیام داد باقری در گفت‌وگو با وزیر خارجه اندونزی، اقدام متقابل را حق ذاتی و مشروع ایران دانست رئیس مجلس: رژیم صهیونیستی بی‌آبرو و لکه ننگ بشریت است حمله پهپادی به نیروهای آمریکایی در سوریه چند زخمی بر جای گذاشت خبرنگار اسرائیلی: حزب الله هفته جاری حمله می‌کند حزب الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را با پهپاد درهم کوبید حملات خمپاره‌ای مبارزان مقاومت به اشغالگران در غزه عارف: مجامع بین‌المللی شریک جرم جنایت رژیم صهیونیستی هستند
سرخط خبرها

ناظران کمیسیون‌ها و هیئت‌های نظارتی مجلس دوازدهم انتخاب شدند

  • کد خبر: ۲۴۴۴۱۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
ناظران کمیسیون‌ها و هیئت‌های نظارتی مجلس دوازدهم انتخاب شدند
هم‌زمان با برگزاری صحن علنی امروز یکشنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ناظران کمیسیون‌ها و هیئت‌های نظارتی مجلس دوازدهم انتخاب شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ناظران کمیسیون‌ها، کارگروه‌ها، هیئت‌های نظارتی و... مجلس شورای اسلامی صبح امروز و در جریان برگزاری صحن علنی مجلس، مشخص و معرفی شدند.

بر این اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو نماینده را به عنوان ناظر در هیئت نظارت بر مسافرت خارجی کارکنان دولت انتخاب کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، فداحسین مالکی را با ۲۰۰ رأی و وحید احمدی را با ۱۸۴ رأی به عنوان ناظران مجلس در هیئت نظارت بر مسافرت خارجی کارکنان دولت انتخاب کردند.

همچنین محمدقسیم عثمانی با ۱۲۷ رأی و روح‌الله لک علی‌آبادی با ۱۹۹ رأی ناظر بر هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران شدند.

در ادامه، عبدالحسین روح‌الامینی (نماینده تهران) با ۱۵۵ رأی و عالیه زمانی‌کیاسری با ۱۸۳ رأی به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور انتخاب شدند.

مجلسی‌ها ابراهیم عزیزی (نماینده تهران) را با ۱۵۰ رأی و احمد فاطمی را با ۱۴۷ رأی به عنوان ناظر مجلس در شورای اداری انتخاب کردند.

همچنین مهدی اسماعیلی با ۱۹۳ رأی و اکبر پولادی با ۱۸۴ رأی ناظر در شورای عالی آموزش و تربیت فنی‌و‌حرفه‌ای و مهارتی شدند.

نمایندگان ملت جواد نیک‌بین را با ۱۱۶ رأی و محمدمهدی فروردین را با ۱۴۶ رأی به عنوان ناظران مجلس بر هیئت‌امنای صندوق ملی مسکن انتخاب کردند.

در ادامه، عباس گلرو با ۲۱۶ رأی و احمد عجم با ۱۹۱ رأی به عنوان نمایندگان عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس فلسطین انتخاب شدند.

همچنین زهرا خدادادی‌ملکان را برای عضویت در هیئت بررسی و نظارت بر فراکسیون‌های مجلس انتخاب کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->