واردات موبایل و صادرات لوازم خانگی و چالش‌های پیش رو هشدار به خریداران لوازم خانگی نسبت به خرید کالای قاچاق و بدون شناسه آخرین خبر‌ها از پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) پیش بینی بورس فردا دوشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) | آیا رکود بورس همچنان ادامه دارد؟ مقایسه اطلس و کوییک؛ انتخابی هوشمند با بررسی تفاوت‌ها در برابر قیمت گوشی‌های اقتصادی چند؟ (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + جدول قیمت سومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی و نما در مشهد برگزار می‌شود برداشت میوه تابستانی تیل مگسی از ۳۰ هکتار از اراضی نیشابور کشف ۱۵ دستگاه غیراستاندارد زیبایی و مقادیر زیادی داروی تقلبی از یک منزل مسکونی در مشهد + جزئیات برای نخستین‌بار، تخم‌مرغ به آفریقا صادر شد ماندگاری در مرز ۲ میلیون | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + نمای پایانی بازار قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) | خودرو‌های خارجی ارزانتر از دیروز خرید میوه برای یک خانواده سه‌نفره در ماه چقدر خرج برمی‌دارد؟ + فیلم «دیوان عدالت اداری» مزایای رفاهی کارگران را از مالیات معاف کرد آیا شرط داشتن گواهینامه برای ثبت‌نام ایران خودرو برداشته شده است؟ کدام استان‌ها بیشترین سپرده را در بانک‌ها دارند؟ | رتبه خراسان رضوی بعد از تهران و اصفهان قرار دارد تاثیر جنس و متریال مورد استفاده در صنایع روی انتخاب دریل مگنت مناسب چیست ؟ نرخ طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی در مسیر ارزانی | قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + جدول مدیرکل استاندارد خراسان‌رضوی: از فعالیت تعدادی از تجهیزات بازی در مشهد جلوگیری شده است دلار کانال ۶۰ هزار تومان را از دست داد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت‌کوین (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) ۷۵ درصد کشت خیار جالیزی خراسان‌رضوی در دو شهرستان است خودرو «ری‌را» ایران خودرو را بیشتر بشناسید + مشخصات فنی و امکانات قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) | سیب سبز ترش چند؟ آغاز فروش اینترنتی خودرو | سامانه فروش یکپارچه خودرو منحل شد؟
سرخط خبرها

آخرین خبر‌ها از پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران (۲۱ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۵۸۰
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
آخرین خبر‌ها از پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران (۲۱ مرداد ۱۴۰۳)
یک مقام وزارت راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۷۹ نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شدند که تا کنون ۵۳۳ هزار و ۷۵۷ متقاضی، تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید احمد خادمیان، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۱ نفر در سامانه saman.mrud.ir برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن نام نویسی کردند که از این تعداد، معادل یک میلیون و ۷۷۷ هزار و ۵۹۸ متقاضی حائز شرایط شناخته شده و یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۷۹ نفر نیز به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن ادامه داد: بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون تسهیلات ۵۳۳ هزار و ۷۵۷ متقاضی را پرداخت کرده‌اند.

خادمیان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود تا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با توجه به نیاز مردم تسریع یابد، توضیح داد: بانک‌هایی که بیشترین همکاری را برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن داشتند شامل بانک ملی با رقمی معادل ۱۲ همت، ملت ۸ همت، صادرات و تجارت هرکدام ۵ همت، سپه ۴ همت و رفاه کارگران ۳ همت است.

به گفته وی، بانک‌های خصوصی نیز در زمینه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری داشتند که تقریباً هرکدام از آنها رقمی معادل یک یا کمتر از یک همت تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کردند؛ بنابراین گزارش، هم اکنون تسهیلات ودیعه مسکن در تهران برای هر متقاضیان معادل ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها معادل ۱۵۰ میلیون تومان، شهر‌های کوچک معادل ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها نیز معادل ۴۰ میلیون تومان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->