ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

یکی از قاتلان «صادق برمکی» قبل از قصاص، در زندان جان باخت/صادق به دست دوستانش زنده زنده در آتش سوخت

  • کد خبر: ۲۴۵۷۲
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
  • ۱
یکی از قاتلان «صادق برمکی» قبل از قصاص، در زندان جان باخت/صادق به دست دوستانش زنده زنده در آتش سوخت
یکی از سه قاتل صادق برمکی بعد از شورش زندان مهاباد و انتقال به زندان میاندوآب جان خود را از دست داد...
به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که پس از مرگ او در زندان برخی سایت‌های معاند سعی داشتند بر روی این خبر موج سواری کنند، دادستان مرکز آذربایجان غربی علت مرگ او را سکته قلبی اعلام کرد.
قتل جوان مهابادی به نام صادق برمکی یکی از جنجالی ترین پرونده‌های جنایی سال ۹۶ بود. در این حادثه صادق ۱۹ ساله به دست سه تن از دوستانش به قتل رسید و زنده زنده در آتش سوخت.این در حالی بود که متهمان بعد از قتل با جسد مقتول سلفی گرفتند.آنها بعد از قتل انگیزه‌های متفاوتی را مطرح کرده و مدعی شدند، انگیزه آنها از قتل تحریکات شیطان پرستی و اختلاف یکی از آنها با صادق بر سر یک دختر بود.
در حالی که هر سه متهم بعد از محاکمه به قصاص محکوم شدند و در انتظار اجرای حکم بودند،یکی از آنها به نام دانیال،بعد از شورش اخیر زندانیان زندان مهاباد ، به زندان میاندوآب منتقل و دو روز بعد خبر فوت وی در فضای مجازی منتشر شد. برخی سایت‌های معاند، هم با انتشار عکس جسدش سعی کردند بر روی این خبر موج سواری کنند و مدعی شدند، او در جریان شورش در زندان با ضرب و جرح کشته شده است.
مادر صادق در گفت‌وگو با جام جم گفت:«برای اجرای حکم قصاص باید تفاضل دیه متهمان را پرداخت می کردیم و من برای تهیه این مبلغ پویشی در اینستاگرام تشکیل داده بودم و با کمک‌های مردمی توانستم تفاضل دیه دو نفر را تهیه کنم.هفته قبل به دادگستری مراجعه کردم و با دادستان ملاقات کردم و تقاضا کردم که برای تهیه تفاضل دیه نفر سوم کمکم کنند.آنجا دادستان مهاباد به من گفت که دو تن از متهمان پرونده شما به زندان میاندوآب منتقل شدند.اما یکی از آنها بعد از انتقال به میاندوآب فوت کرد.»
پدر دانیال هم در گفت‌وگو با جام جم درباره علت مرگ پسرش گفت:«پسرم بعد از جریان شورش زندان مهاباد برای تنبیه به سلول انفرادی و سپس به زندان میاندوآب منتقل شده بود.در میاندوآب حال بدی پیدا کرده و به بیمارستان منتقل شده و بعد از بهبودی دوباره به زندان بازگردانده می‌شود .اما روز بعد باز هم حال پسرم بد شده بود و این بار بعد از مراجعه به بیمارستان جان خود را از دست داد.چند احتمال در مورد مرگ دانیال مطرح شد و گفته شد ممکن است دانیال با مصرف قرص و خودزنی خودکشی کرده یا این‌که به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داده است.اما من به خاطر مرگ پسرم شکایت کرده ام وجسد پسرم هنوز در پزشکی قانونی است و قرار است بعد از اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی در مورد علت مرگ پسرم اظهار نظر شود.»
سرانجام پزشکی قانونی دیروز با معاینه جسد علت مرگ پسر زندانی را مشخص کرد.
حجت الاسلام حبیبی،دادستان کل استان آذربایجان غربی گفت:«مطابق نظریه اعلام شده از سوی پزشکی قانونی،علت فوت متهم سکته قلبی گزارش شده است.فرضیه فوت متهم به دلیل خودزنی او در زندان رد شده ، علت مرگ او را سکته قلبی تشخیص داده اند. وی معتاد به شیشه هم بود.»
منبع: جام جم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
5
در جهنم جاودانه زندگی کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->