سهرابیان به کمیته انضباطی استقلال احضار شد شروع ناامیدکننده امباپه در لالیگا بازگشت آقایی پور به تمرینات سپاهان حجازی: استقلال اسیر آدم‌های کوچک شده است غیبت دو ستاره استقلال مقابل ملوان بازیکن سابق پرسپولیس در لیگ یک جهانبخش: می‌خواهم در اروپا بازی کنم | نمی‌توانم بگویم ما نسل طلایی هستیم استقبال ویژه فرانسوی‌ها از پارالمپیک ۲۰۲۴ بازگشت تبریزی به ذوب آهن نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس| پپ به دنبال قهرمانی دوباره شیطنت دو باشگاه برای عدم انتقال قلی زاده به پرسپولیس سلمانی در تبریز فیکس می‌شود؟ پرسپولیس اشتباه فصل قبل را نمی‌کند ابقاء مربی مشهور بدون کمک برادر! دفاع استقلالی‌ها از ماجرای قزوین| اطراف نکونام را شلوغ کردند و اعصابش خراب شد مازیار زارع و چهارمین باخت متوالی مقابل استقلال؟ اعتماد جالب بازیکنان خارجی استقلال: ما از پرواز در ایران نمی‌ترسیم تمرینات انفرادی رامین رضاییان با هماهنگی نکونام
سرخط خبرها

استقبال ویژه فرانسوی‌ها از پارالمپیک ۲۰۲۴

  • کد خبر: ۲۴۶۰۸۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
استقبال ویژه فرانسوی‌ها از پارالمپیک ۲۰۲۴
کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از فروش یک میلیون بلیت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از اعضای کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس (فرانسه) گفت: یک میلیون بلیت برای مسابقات پارالمپیک که از ۲۸ آگوست تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۸ شهریور) برگزار می‌شود، فروخته شده است.

میشل آلوسیو گفت: دو نوع خریدار بلیت وجود دارد؛ آنهایی که نتوانستند در بازی‌های المپیک شرکت کنند و آنهایی که به ویژه نمی‌خواهند این بازی پایان یابد. ما دیدیم که شرایط هیجان‌انگیزی در المپیک بود و می‌خواهیم این را با پارالمپیک تکرار کنیم.

آلوسیو همچنین به مقرون به صرفه بودن بلیت‌های این مسابقات اشاره کرد که آنها را می‌توان با ۱۵ یورو خریداری کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->