ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور | سورپرایز ویژه گاریدو کاروان پارالمپیک ایران فردا (جمعه ۲ شهریور) راهی پاریس می‌شود النصر موی دماغ بارسلونا شد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر فوتبال ایران | ادامه سریال خانه به دوشی استقلال گاریدو از عدم میزبانی پرسپولیس شاکی است رد پای باشگاه متمول در پرسپولیسی نشدن قلی‌زاده| تلاش برای وسوسه ستاره و ایجنت پاداش ویژه برای شکست تراکتور با ستاره های پرسپولیسی حرف و حدیث در مورد هافبک پرسپولیس مجموعه شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع)؛ میزبان لیگ برتر والیبال «مهدی الفتی» پرچمدار کاروان ایران در المپیک، کارمند شهرداری گرگان شد ترکیب استقلال برای بازی با ملوان | غیبت رضاوند عالمی و نوازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارند | سقف قرارداد معضل استقلال تاج فیروز: میزبانی سرخابی‌ها در مشهد مستلزم تصمیم شورای تامین استان است | برگزاری مسابقه ذوب‌آهن _ هوادار در مشهد، بدون تماشاگر + فیلم تاریخ‌نگاری حضور تیم‌های مشهدی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور | شماره ۱۷۴ دوئل پررنج برای شطرنج! برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + فیلم تقابل دوستانه خبرنگاران و آتش‌نشانان در فوتسال اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است
سرخط خبرها

مجموعه شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع)؛ میزبان لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۲۴۶۶۸۶
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
مجموعه شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع)؛ میزبان لیگ برتر والیبال
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) میزبان نماینده والیبال خراسان‌رضوی در لیگ برتر خواهد بود.

علیرضا تاج‌فیروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اشاره به وضعیت تیم والیبال نیان‌الکترونیک، اظهار کرد: این تیم با توجه به شرایطی که شرکت نیان و به طور کلی شرکت‌های بورسی دارند، برای حضور در لیگ برتر تمایل نشان نداد. اخیراً یک حامی مالی ابراز علاقه کرده، صحبت‌های اولیه انجام‌شده و همین هفته یا اوایل هفته آینده به جمع‌بندی نهایی و عقد قرارداد خواهد رسید. علت تأخیری هم که رخ داد، برخی مواردی بود که باید به تفاهم می‌رسیدیم، اما در نهایت باید گفت که تیم والیبال استان در لیگ برتر خواهد ماند و مسابقات این تیم در مجموعه شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‌شود.

وی در خصوص اوضاع هیئت فوتبال، گفت: در اساس‌نامه هیئت فوتبال که توسط فدراسیون ابلاغ شده است، اداره کل ورزش و جوانان در تصمیم‌گیری‌ها تقریباً هیچ‌جا نیست؛ مگر اینکه مثلاً صلاحیت حراستی کاندیدا‌ها را از دستگاه نظارتی اخذ و ابلاغ کند، اما در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها جایی ندارد. اساس‌نامه هیئت فوتبال که به تأیید فدراسیون رسیده، متفاوت با سایر هیئات ورزشی است؛ در مجمع تمامی هیئات ورزشی، مدیرکل نایب‌رئیس مجمع است و در بررسی صلاحیت‌ها و برگزاری مجامع تصمیم‌گیرنده است، اما در اساس‌نامه هیئت فوتبال این‌گونه نیست.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->