نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس| پپ به دنبال قهرمانی دوباره شیطنت دو باشگاه برای عدم انتقال قلی زاده به پرسپولیس سلمانی در تبریز فیکس می‌شود؟ پرسپولیس اشتباه فصل قبل را نمی‌کند ابقاء مربی مشهور بدون کمک برادر! دفاع استقلالی‌ها از ماجرای قزوین| اطراف نکونام را شلوغ کردند و اعصابش خراب شد مازیار زارع و چهارمین باخت متوالی مقابل استقلال؟ اعتماد جالب بازیکنان خارجی استقلال: ما از پرواز در ایران نمی‌ترسیم تمرینات انفرادی رامین رضاییان با هماهنگی نکونام پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی اولتیماتوم منچسترسیتی به گواردیولا قزوین میزبان بازی استقلال - ملوان شد شمسایی: هرکس ایران را دوست ندارد برود به سینه قبرستان! افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده
سرخط خبرها

شیطنت دو باشگاه برای عدم انتقال قلی زاده به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۵۹۹۸
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
شیطنت دو باشگاه برای عدم انتقال قلی زاده به پرسپولیس
دو باشگاه لیگ برتری دوست ندارند قلی زاده به پرسپولیس بیاید.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس تنها باشگاهی نبود که علی قلی زاده را می‌خواست. باشگاه‌های تراکتور، سپاهان و استقلال نیز یک ماه پیش با ایجنت قلی زاده و باشگاه لخ پوزنان وارد مذاکره شده بودند که در نهایت مذاکرات آنها به بن بست رسید. اما اخیرا باشگاه پرسپولیس بود که بار دیگر به باشگاه لهستانی نامه زده و خواهان جذب این بازیکن به صورت قرضی یا دائم شد. همین مسئله کافی بود تا دو باشگاه لیگ برتری نیز وارد عمل شده و با ارسال نامه‌ای به باشگاه لهستانی خواهان جذب قلی زاده شوند.

 این در حالی است که این باشگاه‌ها خرید‌های خیلی خوبی هم در بازار نقل و انتقالات داشته اند و حتی سقف قرارداد را هم رد کرده اند. در واقع آنها برای اینکه مانع انتقال قلی زاده به پرسپولیس شوند این پیشنهاد را به باشگاه لخ پوزنان داده اند. هر چند خود قلی زاده به باشگاهش اعلام کرده فقط تمایل دارد به پرسپولیس برود و با باشگاه‌های دیگر قصد مذاکره ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->