ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

معرفی و بررسی بازی جذاب Call of Duty: Warzone / تا آخــر زنده بمان!

  • کد خبر: ۲۴۷۳۴
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
معرفی و بررسی بازی جذاب Call of Duty: Warzone / تا آخــر زنده بمان!
در اوج روز‌های قرنطینه Call of Duty: Warzone (ندای وظیفه: منطقه جنگی) در سبک بتل رویال را برای کنسول باز‌ها و پی سی گیمر‌ها به صورت رایگان ارائه شد، یک هدیه دلچسب و اعتیادآور که به جز حجم بالا و پینگ بالا برای کاربران ایرانی نکته ایراد دیگری نمی‌شد از این بازی گرفت. این بازی تنها در روز اول انتشار خود میزبان ۶ میلیون گیمر بود و هم اکنون از بیش از ۵۰ میلیون کاربر پذیرایی می‌کند.
حامد سرادار - شهرآرانیوز - روز‌های کرونایی برای هر کسی نان و آب نداشت برای ۲ گروه پرمنفعت بود! گروه اول گیمر‌ها بودند که به اندازه کافی زمان و اوقات فراغت پیدا کردند تا بتوانند بازی‌های جدید انجام بدهند و گروه دوم بازی ساز‌ها بودند که علاوه بر گیمر‌ها کلی بازیکن جدید هم برای گذران اوقات فراغت خود در ایام قرنطینه، به خرید یا دریافت بازی‌های ویدئویی و موبایلی پرداختند. در این بین، شرکت اکتیوژن که ۲ ماه قبل از داستان کرونا بازی Call of Duty موبایل را به صورت رایگان روانه فروشگاه‌های نرم افزاری کرده بود، برای خودش حسابی کاربر تازه نفس جذب کرد تا اینکه در اوج روز‌های قرنطینه Call of Duty: Warzone (ندای وظیفه: منطقه جنگی) در سبک بتل رویال را برای کنسول باز‌ها و پی سی گیمر‌ها به صورت رایگان ارائه کرد، یک هدیه دلچسب و اعتیادآور که به جز حجم بالا و پینگ بالا برای کاربران ایرانی نکته ایراد دیگری نمی‌شد از این بازی گرفت. این بازی تنها در روز اول انتشار خود میزبان ۶ میلیون گیمر بود و هم اکنون از بیش از ۵۰ میلیون کاربر پذیرایی می‌کند.
 
 
تعداد بازدید : 1117



دست برتر در میان بتل رویال‌ها
سبک بتل رویال -در هر دور بازی معمولا ۱۰۰ تا ۱۵۰ بازیکن حضور دارند و تنها یک نفر یا یک گروه می‌تواند زنده از بازی خارج شود- تبدیل به سبکی محبوب میان گیمر‌ها و البته بازی سازان شده است، اما اینفینتی وارد با ارائه بازی Call of Duty: Warzone توانسته است با عناصر خلاقانه گیم پلی، تجربه‌ای متفاوت، هیجان انگیز و پرزدوخورد برای علاقه‌مندان به سبک بتل رویال ارائه دهد و دست برتر را در بازار پررقابت بتل رویال برای خود داشته باشد.
سری Call of Duty یک بازی شوتر اول شخص است که سال هاست رکورد‌های زیادی را در دنیای بازی جابه جا کرده است و محبوبیت فراوانی در بین گیمر‌ها دارد. حالا تمام آن حس و حال خوب را در نسخه Warzone و در شهر عظیم وردانسک ایجاد کرده است. این همه جزئیات امکان مانور بیشتری برای انواع بازیکنان با سبک‌های مختلف از اسنایپر‌ها (تک تیراندازها) گرفته تا بازیکنانی با سبک بازی تهاجمی‌تر فراهم آورده است.
همچنین حضور ۱۵۰ بازیکن به صورت هم زمان در گروه‌های چهارنفره یا حالت تک نفره باعث شده است با یک حالت بتل رویال سریع و هیجان انگیز طرف باشیم. قانون کلی مانند همه بتل رویال‌های دیگر مشخص است: به سرعت آیتم‌های خوب را پیدا کنید و تا آخر زنده بمانید!
بازی Warzone بین ۸۰ تا ۱۰۰ گیگ حجم دارد که برای نسخه کامپیوتر باید آن را از battle.net به صورت رایگان دانلود کنید و کسانی که پلی استیشن ۴ و ایکس باکس دارند از فروشگاه خود کنسول می‌توانند بازی را بگیرند.


به خاطر یک مشت دلار
Warzone ۲ حالت بازی دارد: بتل رویال و Plunder. تکلیف بتل رویال معلوم است. مانند بقیه بخش‌ها بازیکن‌ها در یک محیط فرود می‌آیند و می‌جنگند، اما در حالت Plunder (غارت) پول حرف اول را می‌زند. هر تیمی که به یک میلیون دلار برسد و از پولش محافظت کند، برنده مسابقه خواهد شد. اگر در ۳۰ دقیقه وقت داده شده گروهی به این رقم نرسید، در نهایت تیمی که بیشترین پول را به دست آورده است به عنوان برنده مسابقه را ترک می‌کند. پول‌ها هم با انجام قراردادها، گشتن در محیط و پیدا کردن لوت باکس‌ها (جعبه‌های مهمات) یا کشتن بقیه به دست می‌آیند.
بخش جالب قضیه اینجاست که اگر در این قسمت مردید، مقداری از پولتان می‌افتد و تیم حریف می‌تواند آن را بردارد و شما نیز شانس بازگشت به بازی را دارید. البته می‌توان با روش‌هایی از جمله خبر کردن بالگرد یا به کمک بالن، از پول‌های خود محافظت کرد، ولی باز ۱۰۰ درصد نمی‌شود تضمین کرد و همچنان امکان از دست دادنشان وجود دارد. نقشه Plunder و بتل رویال یکی است، ولی تعداد بازیکن‌ها در هر کدام فرق می‌کند.


جابه جایی راحت‌تر با وسایل نقلیه
Warzone هنوز هم خیلی از کلیشه‌های لازم در بازی‌های بتل رویال را دارد. برای مثال، دایره به مرور بسته می‌شود و این بار این گاز کشنده است که شما را مجبور می‌کند به داخل دایره فرار کنید. Warzone برای جابه جایی راحت‌تر در نقشه بزرگش و البته سریع‌تر رسیدن به منطقه امن مانند دیگر بتل رویال‌ها برای شما وسایل نقلیه‌ای در نظر گرفته است. در زمان عرضه، سازنده ۵ وسیله نقلیه (موتور چهارچرخه، تاکتیکال روور، شاسی بلند، کامیون و بالگرد) برای بازی در نظر گرفته است که می‌توانید علاوه بر جابه جایی، با کمک آن‌ها بازیکنان حریف را که در مسیرتان سبز می‌شوند زیر بگیرید و از پا درآورید.


یک دنیا برای همه
خوشبختانه سخت گیری‌های سونی در قبال کراس پلتفرم (چندبخشی) دامن Warzone را نگرفته و بازیکن‌های هر ۳ پلتفرم کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ می‌توانند بازی را با هم تجربه کنند هرچند به نظر می‌رسد در این حالت دست برتر را کامپیوترباز‌ها دارند، زیرا با موس راحت‌تر می‌شود هدف گیری کرد.


شانس دوباره بعد از مرگ
در Warzone و در حالت بتل رویال اگر مردید به زندان بازی (Gulag) می‌روید و شانس این را دارید که به بازی برگردید. در این زندان بازیکن‌ها تک به تک و فقط یک بار می‌جنگند و هر کسی برنده شد جواز بازگشت به بازی البته این دفعه با دست خالی را پیدا می‌کند.
اگر باختید و در این دوئل هم شکست خوردید، باز شانس برگشت به مسابقه را دارید، زیرا هم تیمی هایتان می‌توانند با پول درون بازی و خرید آیتمی، شما را به بازی برگردانند.
در بازی هم چنین قرارداد‌هایی وجود دارد که بازیکن‌ها هنگام نبرد با بقیه می‌توانند به سراغشان بروند و با انجام دادنشان مزایایی از جمله پول، سلاح‌های برتر و کیل استریک‌ها (سلاح‌های کشتار جمعی) به دست آورند. در بازی، ایستگاه‌های خریدی نیز وجود دارد که اگر به آن‌ها سر بزنید، می‌توانید آیتم‌های مختلفی بخرید. حالا این آیتم‌ها می‌توانند اسلحه باشند یا همان پرک‌های معروف Call of Duty که کمک زیادی برای پیشروی در بازی می‌کنند.


تجربه سخت برای ایرانی‌ها
متأسفانه بازیکنان ایرانی در Warzone مشکل پکت لاست دارند و پینگ بالایی را تجربه می‌کنند که گاهی واقعا اعصاب خردکن می‌شود. این مشکلات که به علت سرعت کم اینترنت کشورمان و البته نبود سرور‌های خاورمیانه بازی است موجب می‌شود مثلا وقتی شروع به تیراندازی می‌کنید تیر‌ها به حریف نخورد یا حرکات شما با سرعتی که انجام می‌دهید صورت نگیرد. با توجه به اهمیت واکنش به حمله دشمنان به ویژه در مبارزه‌های دوبه دو، لگ‌های گاه و بیگاه بازی بازیکنان ایرانی را در مقابل بازیکنان خارجی در موضع ضعف قرار می‌دهد. این موضوع بعضی مواقع موجب می‌شود یک خشاب کامل را روی رقیب خالی کنید، اما او کمترین آسیب را ببیند و بعضی اوقات شاهد جابه جایی سریع دشمنان در محیط هستید و به ناگاه می‌بینید کشته شده اید! هرچند در به روزرسانی فصل سوم بازی مشکل پکت لاست کمتر شده است، پینگ بالا همچنان دردسر ساز است.
با توجه به موارد بالا، اگر آیتم مهم سرعت پایین اینترنت کشور را در نظر نگیریم، Call of Duty: Warzone یک بتل رویال رؤیایی است که اگر با دوستان خود وارد بازی شوید، حسابی سرگرمتان خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->