وزیر سابق آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان رفت بیست و پنجمین کنگره و جشنواره بین‌المللی رویان گشایش یافت عدم مدیریت بیماری هپاتیت زمینه نارسایی کبدی را فراهم می‌کند  افزایش حقوق سرایداران از چه تاریخی اجرا می‌شود؟ سامانه ثبت نام کتب درسی تا بعد از مهرماه باز است انتقال ۳۰۳ بیمار و ۴۰ فوتی از عراق به قرارگاه‌های مرزی ایران دمای هوا در ابتدای هفته آینده افزایش خواهد یافت فرمانده کل سپاه برای درخشش تیم المپیاد نجوم دانش آموزی پیام تبریک صادر کرد ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۷ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس توسط همراهان بیمار در شهر البرز بیش از ۹۰ درصد میراث ملی ایران «حریم» ندارد اسپری پیشگیری از گزش پشه به اندازه کافی موجود است انجام بیش‌از ۸۰ هزار مراقبت سندرومیک در پایگاه‌های مرزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشدید نظارت بر عرضه محصولات دامی در خراسان‌رضوی، هم‌زمان با دهه آخر صفر ۱۴۰۳ توزیع سهمیه مازاد شیرخشک برای دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهد اولویت حفظ مناطق طبیعی، پیشگیری از آتش‌سوزی است ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم در حوادث جاده‌ای محور مشهد-نیشابور در کمتر از ۲۴ ساعت وزیر آموزش و پرورش: معضل امروز، کمبود فضای آموزشی است داستان بلند یک سفر کوتاه عمودی | درباره آسانسور و خطراتی که در کمین ماست ارائه خدمات جهادی پزشکی در مسیر منتهی به حرم رضوی معاون بیمارستان کودکان مشهد: مراجعه مرتبط با حشره «سنک» گزارش نشده است ۲۱هزار بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی طی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
سرخط خبرها

۲ فوتی و ۱۴ مصدوم در حوادث جاده‌ای محور مشهد-نیشابور در کمتر از ۲۴ ساعت

  • کد خبر: ۲۴۷۷۵۵
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
۲ فوتی و ۱۴ مصدوم در حوادث جاده‌ای محور مشهد-نیشابور در کمتر از ۲۴ ساعت
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سه حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به طور جداگانه در مشهد و نیشابور از عصر دیروز تا صبح امروز (۷ شهریور ۱۴۰۳) با ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم رخ داده، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی با اعلام این خبر افزود: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در اتوبان باغچه به مشهد، ۲ فوتی و یک مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان، یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف ۲ خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ شب گذشته در اتوبان باغچه به مشهد رخ داد که منجر به مصدومیت ۶ نفر شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان‌های امدادی شهید کامیاب و شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

علیشاهی ادامه داد: حادثه دیگر تصادف سه دستگاه خودروی سواری پژو عصر دیروز در جاده قدیم نیشابور از رباط خاکستری به سمت مشهد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان‌های امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->