بسته محتوایی اشعار آئینی ماه صفر منتشر شد سیاه‌پوشی صحن و سرای حرم امام‌رضا(ع) ویژه دهه آخر صفر ۱۴۰۳ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: در دهه پایانی صفر، از مبدأ تا مقصد همراه زائر هستیم توصیه‌های پزشکی به زائران پیاده امام‌رضا(ع) | زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ از خدمات پزشکی رایگان بهره می‌برند عشق به حسین (ع) پایان ندارد راه‌های تعامل با نوجوان در فرهنگ دینی برگزاری رویداد‌های فرهنگی با تمرکز بر ترویج فرهنگ میزبانی در مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ ظرفیت پذیرایی ۸۰ هزار زائر در بزرگترین موکب خدمتی امام رضا (ع) در ملک‌آباد پیش‌بینی ۳۰ میلیون تشرف به حرم امام‌رضا(ع) برای دهه آخر صفر ۱۴۰۳ + فیلم تأمین ۹۵ هزار ظرفیت اقامت شبانه در مسیر‌های منتهی به مشهد برای زائران پیاده دهه آخر صفر ۱۴۰۳ عطر گلاب دست‌های مادربزرگ بود چشمه‌ای که دریا شد | یادی از آیت الله العظمی سید شهاب الدین مرعشی نجفی، فقیه وارسته و عالم شیعه زینت ارادت بر ضریح دوست | درباره هدایایی که بر در و دیوار بارگاه مطهر رضوی نصب شده است دوست و دشمن؛ مقهور علم و تدبیر رضوی با سکوت در قلب‌ها نفوذ کنیم | بازخوانی آموزه‌های رضوی در چهارشنبه امام‌رضایی همه راه‌ها به مشهد ختم می‌شود ویدئو| خادمان امام رضا(ع) میزبان زائران پیاده در تپه سلام تشرف معلولان آسایشگاه فیاض‌بخش به حرم مطهر رضوی (۶ شهریور ۱۴۰۳) سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف»، ویژه دفاع‌ مقدس آغاز به کار کرد تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام‌رضا (ع)
سرخط خبرها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: در دهه پایانی صفر، از مبدأ تا مقصد همراه زائر هستیم

  • کد خبر: ۲۴۸۰۶۴
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: در دهه پایانی صفر، از مبدأ تا مقصد همراه زائر هستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: هدف ما در کمیته فرهنگ اجتماعی این است که در دهه پایانی صفر، از مبدأ تا مقصد زائر، همراهش باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده در نشست قرارگاه مرکزی زائران دهه پایانی ماه صفر که امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) با حضور وزیر کشور و مقامات عالی استان، در محل استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، گزارشی از اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و ایجاد فضای معنوی و فرهنگی در آستانه دهه آخر صفر ارائه کرد.

محمد حسین‌زاده اظهار کرد: هدف ما در کمیته فرهنگ اجتماعی این است که در دهه پایانی صفر، از مبدأ تا مقصد زائر، یعنی از زمانی که از خانه‌اش خارج می‌شود و در مسیر زیارت است، تا زمانی که به مشهد می‌رسد و زیارت می‌کند و مجدد به شهر خودش برمی‌گردد، همراهش باشیم. امروز شاهد بودید که در شهر، فضای معنوی و فرهنگی مشهود است.

وی ادامه داد: آستان قدس‌رضوی نیز برنامه متنوعی برای این ایام در نظر گرفته است. وزارت فرهنگ و ارشاد با ادارات خود در سایر استان‌ها مکاتباتی انجام داده است. افتخار ما این است که اکران‌های شهری محتوایی باشد که آستان قدس‌ رضوی تهیه کرده و ما آن طرح‌ها را برای دیگر استان‌ها ارسال کردیم. استقبال از زائران به صورت مستمر در محدوده‌های راه‌آهن، فرودگاه و ورودی‌های شهر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: سنت خوبی است که در بعضی هواپیما‌ها صلوات خاصه امام‌رضا‌(ع) پخش می‌شود. متأسفانه تمامی ایرلاین‌ها همکاری نمی‌کنند. ما انتظار داریم قطار‌ها و هواپیما‌هایی که به سمت مشهد می‌آیند، حداقل در این ایام خاص صلوات خاصه پخش کنند؛ زیرا این کار حال زائر را خوب و او را آماده زیارت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->