ظرفیت پذیرایی ۸۰ هزار زائر در بزرگترین موکب خدمتی امام رضا (ع) در ملک‌آباد پیش‌بینی ۳۰ میلیون تشرف به حرم امام‌رضا(ع) برای دهه آخر صفر ۱۴۰۳ + فیلم تأمین ۹۵ هزار ظرفیت اقامت شبانه در مسیر‌های منتهی به مشهد برای زائران پیاده دهه آخر صفر ۱۴۰۳ عطر گلاب دست‌های مادربزرگ بود چشمه‌ای که دریا شد | یادی از آیت الله العظمی سید شهاب الدین مرعشی نجفی، فقیه وارسته و عالم شیعه زینت ارادت بر ضریح دوست | درباره هدایایی که بر در و دیوار بارگاه مطهر رضوی نصب شده است دوست و دشمن؛ مقهور علم و تدبیر رضوی با سکوت در قلب‌ها نفوذ کنیم | بازخوانی آموزه‌های رضوی در چهارشنبه امام‌رضایی همه راه‌ها به مشهد ختم می‌شود ویدئو| خادمان امام رضا(ع) میزبان زائران پیاده در تپه سلام تشرف معلولان آسایشگاه فیاض‌بخش به حرم مطهر رضوی (۶ شهریور ۱۴۰۳) سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف»، ویژه دفاع‌ مقدس آغاز به کار کرد تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام‌رضا (ع) راه‌اندازی موکب‌ دانش‌آموزی مدارس امام‌رضا(ع) در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ اعمال و ادعیه دهه آخر صفر چیست؟ آماده‌سازی مواکب جاده‌های منتهی به مشهد برای زائران پیاده امام‌رضا(ع) در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ + ویدئو بیش از ۴۵۰۰ نیروی امدادگر در طرح «هم‌سفران خورشید» آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) ۲۶۴ هزار نفر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند مراسم تشییع و تدفین شهید علی رفیعی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار خواهد شد (۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| فرماندار مشهد: برای خدمت‌رسانی به بیش از ۱۰ میلیون زائر در دهه آخر صفر آماده‌ایم
سرخط خبرها

ظرفیت پذیرایی ۸۰ هزار زائر در بزرگترین موکب خدمتی امام رضا (ع) در ملک‌آباد

  • کد خبر: ۲۴۷۹۳۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
ظرفیت پذیرایی ۸۰ هزار زائر در بزرگترین موکب خدمتی امام رضا (ع) در ملک‌آباد
رئیس اداره خدمات کفشداری حرم مطهر رضوی گفت: با شروع دهه پایانی صفر و حرکت زائران به سوی مشهدالرضا(ع)، بزرگترین موکب بین راهی امام رضا(ع) در ملک‌آباد افتتاح شد.

جواد حلاجی استاد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: امروز بزرگترین موکب بین راهی استان خراسان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی با ظرفیت پذیرایی نزدیک به ۸۰ هزار زائر ابتدای ملک‌آباد راه اندازی شد و تا یک روز قبل از شهادت امام رضا(ع)، فعالیت آن ادامه خواهد داشت. 

جواد حلاجی استاد در خصوص ظرفیت ایستگاه خدمتی ملک‌آباد عنوان کرد: مساحت این موکب ۱۰ هزار متر مربع است و روزانه ۲۵۰ خادم خانم و آقا از خادمان کفشداری حرم مطهر رضوی مشغول خدمت به زائران هستند و بعد از افتتاح، فعالیت خود را آغاز کرده است. 

وی با بیان این مطلب که پیش بینی پذیرایی از ۸۰ هزار زائر طی این ایام شده است افزود: پذیرایی از زائران در سه وعده غذایی در نظر گرفته شده و اگر تعداد زائران بیش از این باشد نیز خدمات خود را تا پایان خدمت ایستگاه ادامه می‌دهیم. 

حلاجی استاد عنوان کرد: پذیرایی از زائران در سه وعده غذایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده با توزیع نوشیدنی‌های سرد و گرم، ایستگاه واکس صلواتی، اهدای دمپایی در صورت نیاز زائر، خدمات درمانی و بهداشتی، ارائه لوازم بهداشتی ویژه بانوان، ایستگاه خیاطی و لباسشویی از جمله خدماتی است که در این موکب به زائران ارائه خواهد شد.

حلاجی خاطرنشان کرد: علاوه بر خادمان، ارگان‌های دیگری نیز مانند اورژانس و جمعیت هلال احمر استان، نیرو‌های بسیج، سپاه و انتظامی در این موکب حضور دارند و به ارائه خدمت می‌پردازند.

رئیس اداره خدمات کفشداری حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب که ایستگاه ملک‌آباد، از جمله ایستگاه‌های دائم بین راهی است ابراز کرد: امکان اسکان شبانه‌روزی زائران پیاده در ایستگاه ملک‌آباد مهیاست و زائران می‌توانند برای استراحت موقت یا شب خواب از امکانات آن استفاده کنند.

حلاجی افزود: بالغ بر ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای بانوان و آقایان تعبیه شده و تا سقف ۴ هزار نفر ظرفیت شب خواب در این ایستگاه وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->