پیش‌بینی ورود ۳.۲ میلیون خودرو به مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ حدود ۱۹ هزار نفر در مسیر‌های منتهی به مشهد، در حرکت هستند (۹ شهریور ۱۴۰۳) نیرو‌های خریدخدمات آموزش‌و‌پرورش در سال تحصیلی جدید سازمان‌دهی می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۹ شهریور ١۴٠٣) بازگشایی جاده ترانزیتی مشهد-سرخس امروز ( ۹ شهریور۱۴۰۳) تشخیص آبله میمونی فقط در آزمایش مایع تاول اضافه کاری پرستاران ساعتی ۲۵ هزار تومان فاجعه است دستگیری سارقان آیفون‌های تصویری در مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۳) کدام مستمری‌بگیران مشمول ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و حداقل‌بگیر هستند؟   جریمه عدم استفاده از تاکسیمتر چقدر است؟ ثبت احوال: در آینده کارت ملی در بدو تولد برای افراد صادر می‌شود اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس درباره فوت یک متهم در لاهیجان واژگونی خودرو زانتیا در بلوار نماز مشهد (۸ شهریور ۱۴۰۳) سرقت مسلحانه از شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) مصرف سوسیس و کالباس خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد کلید حفظ آرامش در زندگی مشترک چیست؟ ایجاد ۱۱ حلقه امنیتی اطراف حرم امام‌رضا(ع) | تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در مشهد آماده‌باش هستند سوء‌تغذیه، هشت استان کشور را تهدید می‌کند برای حفظ سلامتی خود شکلات تلخ بخورید زلزله شدید در پاکستان + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیرو‌های خریدخدمات آموزش‌و‌پرورش در سال تحصیلی جدید سازمان‌دهی می‌شوند

  • کد خبر: ۲۴۸۱۵۹
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
نیرو‌های خریدخدمات آموزش‌و‌پرورش در سال تحصیلی جدید سازمان‌دهی می‌شوند
سخنگوی وزارت آموزش‌و‌پرورش اعلام کرد که نیرو‌های خریدخدمات سال گذشته این وزارت‌خانه در سال تحصیلی جدید نیز سازمان‌دهی می‌شوند.

 به گزارش شهرآرانیوز، علی فرهادی در خصوص شرایط فعالیت و به‌کارگیری نیرو‌های خریدخدمات آموزشی اظهار کرد: شرکت‌هایی که با آموزش‌وپرورش دارای قرارداد باشند و بیمه آن‌ها نیز واریز شده باشد، در کلاس‌های درس در سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ حضور داشته و همچنین نیرو‌هایی که دارای مدرک تحصیلی معتبر باشند و سایر شروطی را که پیش از این، در بخش‌نامه نیز اعلام کرده‌ایم، دارا باشند، به‌کارگیری می‌شوند.

به گفته وی، قطعاً آن دسته از معلمان خریدخدماتی که دارای سابقه بیشتری هستند، در اولویت همکاری هستند؛ اما تمامی افرادی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ سر کلاس بودند، به‌کارگیری می‌شوند. در واقع نیرو‌های خریدخدمات سال گذشته آموزش‌وپرورش سال جدید نیز سازمان‌دهی می‌شوند.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش تعداد این افراد را حدوداً ۲۶ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: البته تعدادی از این‌ها در آزمون‌های استخدامی قبول شده‌اند، اما آن تعداد باقی‌مانده نیز به هر تعدادی که باشند، به‌کارگیری می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->