دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم معوقه می‌شود + تاریخ احتمالی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز جدیدترین روش کاهش وزن| بوتاکس معده چیست؟ تجویز دارو در ایران ۲ برابر استاندارد جهانی است شهریور؛ پرتلفات‌ترین ماه سال در تصادفات رانندگی ۹۸۰ هزار نفرشب؛ ظرفیت اقامتی خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ وزیر سابق آموزش و پرورش به بنیاد مستضعفان رفت بیست‌وپنجمین کنگره و جشنواره بین‌المللی «رویان» آغازبه‌‌کار کرد مدیریت‌نکردن بیماری هپاتیت زمینه نارسایی کبدی را فراهم می‌کند افزایش حقوق سرایداران مدارس از چه تاریخی اجرا می‌شود؟ سامانه ثبت نام کتب درسی تا بعد از مهرماه باز است انتقال ۳۰۳ بیمار و ۴۰ فوتی از عراق به قرارگاه‌های مرزی ایران دمای هوا در ابتدای هفته آینده افزایش خواهد یافت فرمانده کل سپاه برای درخشش تیم المپیاد نجوم دانش آموزی پیام تبریک صادر کرد ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۷ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس توسط همراهان بیمار در شهر البرز بیش از ۹۰ درصد میراث ملی ایران «حریم» ندارد اسپری پیشگیری از گزش پشه به اندازه کافی موجود است انجام بیش‌از ۸۰ هزار مراقبت سندرومیک در پایگاه‌های مرزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشدید نظارت بر عرضه محصولات دامی در خراسان‌رضوی، هم‌زمان با دهه آخر صفر ۱۴۰۳ توزیع سهمیه مازاد شیرخشک برای دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهد اولویت حفظ مناطق طبیعی، پیشگیری از آتش‌سوزی است
سرخط خبرها

افزایش حقوق سرایداران مدارس از چه تاریخی اجرا می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۴۷۷۹۰
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
افزایش حقوق سرایداران مدارس از چه تاریخی اجرا می‌شود؟
سخنگوی آموزش و پرورش گفت: در فاصله ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ۱۴۰۳ به سرایداران مدارس میانگین ماهی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مازاد بر حقوق پرداخت کردیم؛ از مرداد، علاوه بر این مبلغ، تا دو میلیون تومان به‌نسبت شرایط به حقوق سرایداران اضافه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسئولان وزارت آموزش و پرورش ابتدای اردیبهشت امسال اعلام کردند که سرایداران در آموزش و پرورش با سایر نیرو‌های خدماتی متفاوت هستند؛ بنابراین در سال ۱۴۰۳ علاوه بر حقوق سرایداران مدارس تا دو میلیون تومان مازاد بر پرداختی به آنها از فروردین ماه تعلق می‌گیرد، اما برخی از سرایداران در تماس‌های مکرر با ایرنا گفتند که این مبلغ به آنها پرداخت نشده است و همچنان پیگیر این وعده افزایش حقوق هستند.

در این راستا، علی فرهادی در خصوص افزایش حقوق سرایداران مدارس اظهار کرد: در فاصله ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر به این عزیزان میانگین ماهی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مازاد بر حقوق پرداخت کردیم که البته از نظر ما هم کافی نیست.

وی افزود: از مرداد علاوه بر این مبلغ تا دو میلیون تومان به نسبت شرایط به حقوق سرایداران اضافه می‌شود که این موضوع البته به مجرد و متاهل بودن، تعداد اولاد و اینکه در چه مدرسه‌ای با چه جمعیتی مشغول به کار هستند، بستگی دارد و بر اساس میزان خدمت آن‌ها، دو میلیون تومان دیگر هم به آنها پرداخت می‌کنیم.

مابه‌التفاوت ۵ ماه گذشته پرداخت می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا مابه‌التفاوت پنج ماه گذشته به سرایداران پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: در حقوق مردادماه علاوه بر رقم یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، مبلغ دو میلیون تومان نیز به حساب آنان پرداخت شد و بقیه مبلغ مابه‌‎التفاوت نیز در ادامه واریز خواهد شد.

اجرای افزایش حقوق سرایداران از مرداد/ کمبود ۴۰ هزار سرایدار در مدارس

فرهادی در خصوص جذب سرایداران در آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از این افراد، نیرو‌های رسمی یا قراردادی هستند که کد کارمندی دارند و تابع قوانین و مقررات استخدامی، کارهایشان انجام می‌شود.

کمبود ۴۰ هزار سرایدار در مدارس

وی در خصوص جذب سرایداران جدید گفت: بیش از ۴۰ هزار کمبود سرایدار در مدارس داریم، اما به دلیل کمبود معلم و اینکه به ازای هر بازنشسته امکان استخدام یک نفر وجود داشت، بیشتر جذب نیرو برای رفع کمبود معلم به کار گرفته شده است.

سخنگوی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پس از تامین گروه معلم به زودی مجوز جذب سرایدار را هم می‌گیریم، تصریح کرد: امسال در یکی از آزمون‌هایی که سازمان اداری و استخدامی انجام داده است، قرار بود هشت هزار سرایدار به آموزش و پرورش اضافه شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->