عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در خان‌یونس و دیرالبلح به پایان رسید امیر حیدری: اجرای صددرصدی طرح انسداد مرزی، به‌کمک هوش مصنوعی انجام خواهد شد فرمانده کل ارتش با وزیر اقتصاد دیدار کرد آیت‌الله علم‌الهدی: دوقطبی‌سازی و سهم‌خواهی مانع شکل‌گیری وفاق ملی است | چهار الزام تحقق «وفاق ملی» مهاجرانی: امیدوارم اوضاع کشور روزبه‌روز بهتر شود فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: پرنده‌های رادارگریز دشمن را فرسنگ‌ها دورتر از مرز‌های کشور ردیابی می‌کنیم ابراز امیدواری گروسی برای دیدار با پزشکیان ارتش اسرائیل مدعی به شهادت رساندن فرمانده حماس در جنین شد هریس: بر روی آتش‌بس در غزه کار می‌کنم عراقچی: روابط ایران و شورای همکاری خلیج فارس باید وارد مرحله جدیدی شود پزشکیان کسب مدال نقره زهرا رحیمی را تبریک گفت هواپیمای صهیونیست‌ها در جنوب حیفا سقوط کرد (۹ شهریور ۱۴۰۳) شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های شدید کرانه باختری (۹ شهریور ۱۴۰۳) بشار اسد: موضع سوریه در قبال اسرائیل ثابت است جزئیات آتش‌بس سه‌روزه در غزه برای واکسیناسیون اعزام هیئت تحقیق ویژه وزارت کشور به لاهیجان تعطیلی روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ سراسری است؟ استقبال حماس از طرح پیشنهادی آتش بس ۷ روزه سازمان ملل هزار و ۷۴۹ گروه جهادی بسیج ادارات، در هفته دولت، به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند پایان رجز خوانی یک متوهم | طالبان عبدالحمید خراسانی را خلع سلاح و بازداشت کردند دستور ویژه رئیس جمهور برای بررسی حادثه لاهیجان
سرخط خبرها

هریس: بر روی آتش‌بس در غزه کار می‌کنم

  • کد خبر: ۲۴۸۱۶۲
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
هریس: بر روی آتش‌بس در غزه کار می‌کنم
پس از آنکه حامیان فلسطین، سخنرانی هریس را در جورجیا به آشوب کشاندند و آن را مختل کردند، وی گفت که بر روی آتش‌بس در غزه کار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، «کامالا هریس»، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، در ایالت جورجیا سخنرانی داشت، اما جمعی از حامیان فلسطین، سخنرانی او را مختل کردند که در نهایت او گفت: «اجازه بدهید چیزی بگویم. چند لحظه به من اجازه بدهید. ما برای دموکراسی می‌جنگیم. همه حق دارند و باید به صدای آن‌ها گوش داد.»

او ادامه داد: با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، دارند شبانه‌روز کار می‌کنند و می‌خواهند توافق آزادی اسرای صهیونیست و آتش‌بس در غزه به سرانجام برسد.

اوایل ماه جاری میلادی نیز در جریان کارزار انتخاباتی در دیترویت، هریس با جمعی از حامیان فلسطین روبه‌رو شد که شعار می‌دادند «کامالا هریس نمی‌توانی مخفی شوی؛ ما به نسل‌کشی رأی نمی‌دهیم.»

به نقل از خبرگزاری رویترز، هریس به هوادارانش گفت که «بیش از حد به نظرسنجی‌ها توجه نکنند» و «وضعیت موجود را حفظ کنند.»

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس، کامالا هریس کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات با ۴۵ درصد از دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان پیشی گرفته است و این نشان می‌دهد که هریس اکنون در میان رأی‌دهندگان از جایگاه محکم‌تری برخوردار است.

نظرسنجی وال‌استریت‌ژورنال نیز‌ که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که هریس یک درصد از ترامپ جلوتر است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->